Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.01.2021 19:11 Publikacja: 14.01.2021 19:03
Foto: AdobeStock
Najnowszy raport Coffee Barometer sporządzony przez grupę organizacji pozarządowych ukazał się w czasie, gdy konsumenci domagają się od takich gigantów jak Starbucks czy JDE Peet's korzystania z produktów pochodzących z etycznych źródeł. Także w czasie, gdy Unia Europejska przygotowuje się do zaproponowania w tym roku dyrektywy zabraniającej importu surowców związanych z wyrębem lasów i nadużywaniem praw człowieka — zauważa Reuter.
„Niektóre firmy opracowały już kompleksową politykę zrównoważonego rozwoju, natomiast wiele dużych firm handlujących kawą i palarni kawy nie bardzo zdaje sobie sprawę z ich zobowiązań, ani z postępu tych zobowiązań. Nikt nie robi dość” — stwierdza raport, ale nie wymienia z nazwy żadnej firmy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas