Guinness rezygnuje z plastiku. Wielopaki nie będą już foliowane

Producent Guinnessa, koncern Diageo poinformował, że nie będzie już foliował tzw. wielopaków sprzedawanych pod irlandzką marką.

Aktualizacja: 18.04.2019 21:09 Publikacja: 18.04.2019 05:02

Guinness rezygnuje z plastiku. Wielopaki nie będą już foliowane

Foto: Bloomberg

ula

Plastikowe pierścieni i folia termokurczliwa zostaną również usunięte z opakowań piw Harp, Rockshore i Smithwick w ramach nowej, proekologicznej inicjatywy Diageo, która ma kosztować koncern 16 milionów funtów.

Do 2025 roku Diageo chce korzystać wyłącznie z plastiku, który można recyklingować.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Królewiec wprowadza kartki na żywność, ale nie dla wszystkich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę