Reklama

Rośnie sprzedaż karmy

Na żywność dla pupili Polacy wydają dwa razy więcej niż na produkty dla niemowląt. Jej sprzedaż ma szanse rosnąć także w kolejnych latach.

Publikacja: 15.02.2015 21:00

Ponad 560 mln euro, czyli około 2,3 mld zł, wydadzą Polacy na karmę dla zwierząt w 2015 roku.

Ponad 560 mln euro, czyli około 2,3 mld zł, wydadzą Polacy na karmę dla zwierząt w 2015 roku.

Foto: Fotorzepa, Marek Obremski Marek Obremski Marek Obremski

Ponad 560 mln euro, czyli około 2,3 mld zł, wydadzą Polacy na karmę dla zwierząt w 2015 roku – prognozuje firma badawcza Euromonitor International. To o niemal 5 proc. więcej niż przed rokiem. Kwoty, które Polacy przeznaczają na żywność dla pupili, są nie tylko z roku na rok wyższe, ale także prawie dwa razy przewyższają wydatki na żywność dla niemowląt. Euromonitor podaje, że w tym roku wyniosą one 277,2 mln euro, czyli niespełna 1,2 mld zł.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama