Reklama
Rozwiń
Reklama

Senat za ustawą o funduszach promocji żywności

Fundusze promocji mają skuteczniej wspierać marketing rolny i promować polską żywność - zakłada znowelizowana ustawa o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych, którą w czwartek poparł Senat.

Aktualizacja: 01.12.2016 11:07 Publikacja: 01.12.2016 10:28

Senat za ustawą o funduszach promocji żywności

Foto: Fotorzepa, Sławomir Mielnik

Senatorowie wnieśli do niej dwie poprawki doprecyzowujące. Ustawa została poparta jednogłośnie. Głosowało 79 senatorów.

Nowelizacja zmieniła przepisy z 2009 r. o funduszach promocji. Ma ona w większym stopniu niż dotychczas promować polskie produkty. Chodzi o żywność przetworzoną, do produkcji której użyto nie więcej niż 25 proc. składników pochodzących spoza terytorium Polski.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama