To urządzenie zamienia tanie wino w drogie

Powstało urządzenie, które może przydać się wielu smakoszom wina, których nie stać na produkty z najwyższej półki.

Aktualizacja: 28.03.2017 10:30 Publikacja: 28.03.2017 09:49

To urządzenie zamienia tanie wino w drogie

Foto: www.facebook.com/velvwine

VelvWine nie zamienia wody w wino, ale producenci urządzenia przekonują, że poprawia ono smak i sprawia, że jego aromat staje się mocniejszy.

Po otwarciu butelki wina przyrząd należy wsadzić do środka i wcisnąć przycisk „on”. Wprowadza on do butelki 99,5 proc. czystego tlenu, wyczuwalnie poprawiając walory smakowe trunku, wydobywając bukiet, łagodząc smak, w kilka minut osiągając punkt szczytowy.
Na stronie internetowej producenta zaleca się różny czas oczekiwania na efekt w zależności od szczepu. W przypadku sauvignon blanc lub riesling, najwyższej jakości wino osiągniemy w ciągu dwóch lub trzech minut. Dla tempranillo lub merlot należy poczekać od czterech do pięciu minut, a dla malbec lub cabernet sauvignon - od pięciu do siedmiu minut.
Przyrząd nie jest tani. Kosztuje 300 dolarów, do czego trzeba doliczyć wymieniane raz na 5-10 butelek kapsułki z tlenem. Każda z nich to uszczuplenie naszego portfela o 25 dolarów.
Nie bez znaczenia może być fakt, ze urządzenie usuwa z trunku taniny i siarczyny, a więc substancje odpowiedzialne za efekt kaca.
Producent gwarantuje zwrot pieniędzy w ciągu 30 dni w przypadku, gdy klient uzna, że przyrząd nie spełnia jego oczekiwań.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem