Reklama
Rozwiń
Reklama

Informacje o kaloriach nie odstraszyły od fast foodów

W walce z epidemią otyłości wprowadzono informacje o kaloryczności dań w sieciach fast food. Efekt okazał się minimalny.

Publikacja: 31.10.2019 14:37

Informacje o kaloriach nie odstraszyły od fast foodów

Foto: Adobe Stock

Najnowsze badania dowodzą, że informowanie o kaloryczności dań w barach typu fast food przynosi dość mizerne rezultaty. O ile na początku konsumenci zmniejszyli kaloryczność zamówień o około 60 kcal, o tyle po roku zamówienia były już tylko o 23 kcal „lżejsze" niż przed wprowadzeniem obowiązku informowania o wartościach odżywczych oferowanych dań.

Czytaj także: Wymóg publikowania informacji o kaloryczności potraw opóźniony o rok

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama