Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.10.2019 14:37 Publikacja: 31.10.2019 14:37
Foto: Adobe Stock
Najnowsze badania dowodzą, że informowanie o kaloryczności dań w barach typu fast food przynosi dość mizerne rezultaty. O ile na początku konsumenci zmniejszyli kaloryczność zamówień o około 60 kcal, o tyle po roku zamówienia były już tylko o 23 kcal „lżejsze" niż przed wprowadzeniem obowiązku informowania o wartościach odżywczych oferowanych dań.
Czytaj także: Wymóg publikowania informacji o kaloryczności potraw opóźniony o rok
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Viktor Orban po tygodniu przepychanek z Komisją Europejską i pięcioma krajami UE cofnął embargo na import mięsa...
O ponad 6 proc. spadają w piątek notowania polskiej sieci sklepów spożywczych Dino. Inwestorzy spodziewali się l...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas