Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.07.2015 07:44 Publikacja: 10.07.2015 07:26
Foto: Fotorzepa, Urszula Lesman
Według ogłoszonych w ubiegłym roku regulacji obowiązek informowania klientów o ilości serwowanych kalorii miał obowiązywać od 1 grudnia bieżącego roku. FDA odłożyła jednak moment wejścia w życie przepisów o 12 miesięcy.
Wymogiem publikowania informacji o kaloryczności produktów i potraw, przyjętym przez Kongres w 2010 roku w Affordable Care Act, mają być objęte wszystkie sieci posiadające co najmniej 20 lokali. Dotyczy to nie tylko restauracji, ale także supermarketów, sklepów spożywczych a nawet kin. Wszystkie te instytucje będą musiały we wszystkich miejscach podawać wartość kaloryczną produktów. Wejście w życie przepisów ma pomóc w ogólnokrajowej kampanii walki z otyłością.
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Viktor Orban po tygodniu przepychanek z Komisją Europejską i pięcioma krajami UE cofnął embargo na import mięsa...
O ponad 6 proc. spadają w piątek notowania polskiej sieci sklepów spożywczych Dino. Inwestorzy spodziewali się l...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas