Aktualizacja: 21.05.2017 17:10 Publikacja: 21.05.2017 16:52
5 zdjęć
ZobaczFoto: Wikimedia, fot. Kjokkenutstyr
Nie od dziś wiadomo, jak wielki wpływ tymczasowe mody mogą mieć na poziom cen wybranych produktów – obserwowaliśmy to choćby w przypadku obcisłych dżinsów, okularów marki Ray-Ban czy butów Emu. Nagły wzrost cen wynikający z obecnych trendów coraz częściej możemy również zaobserwować w branży spożywczej. W końcu osoby, które chcą się wyróżniać na tle szarej masy przeciętnych obywateli i wykazać swoją niezależność wobec kultury masowej (nazywanej popularnie „mainstreamem”), muszą nie tylko zadbać o swój oryginalny wygląd, ale także o sposób odżywiania. Dzisiejszym hipsterom, bo to o nich mowa, nie wypada zatem raczyć się na śniadanie zwykłą kanapką czy zamówić w kawiarni byle kawę - tę prostą, tradycyjną, z mlekiem krowim. Zaczęli więc urozmaicać swój posiłek czymś bardziej wyszukanym.
Węgierskie embargo na polskie mięso stało się niewygodnym tematem przerzucanym między resortami rolnictwa i MSZ....
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas