Reklama

Regularny sport to sposób na poprawę odporności

Pracownikom coraz bardziej zależy na tym, by firmy wspierały ich w trosce o zdrowie i dobre samopoczucie.

Aktualizacja: 16.03.2021 15:29 Publikacja: 16.03.2021 14:43

Regularny sport to sposób na poprawę odporności

Foto: Adobe Stock

Trwająca od roku pandemia w znacznym stopniu zmieniła styl życia Polaków. Zasada „zostań w domu" w połączeniu z izolacją lub kwarantanną, zamkniętymi obiektami sportowymi i pracą zdalną spowodowała, że Polacy zaczęli się mniej ruszać. I boleśnie to odczuli.

Z raportu „Kapitał zdrowia 2020. Pandemia: punkt zwrotny dla benefitów pracowniczych" wynika, że w czasie lockdownu więcej niż co druga badana osoba zaobserwowała u siebie zmniejszenie aktywności fizycznej aż o 53 proc. Z kolei 63 proc. zauważyło wydłużenie czasu spędzanego na siedząco, a 35 proc. częściej sięgało po jedzenie między posiłkami, co przyczyniło się do zwiększenia masy ciała.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Profilaktyka
Biznesmen potrzebuje dwa razy więcej testosteronu niż przeciętny mężczyzna
Profilaktyka
Malediwy walczą z nałogiem. Wprowadzają ogólnokrajowy zakaz, także dla turystów
Profilaktyka
Profilaktyka nowotworów kobiecych w kryzysie. Mniej badań, więcej chorób
Profilaktyka
Zmiana czasu może być wyjątkowo trudna dla osób z ADHD. Jak złagodzić jej skutki?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
nowy przedmiot
Edukacja zdrowotna. 100 tys. uczniów w Warszawie wypisanych z przedmiotu
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama