Strony internetowe pośredniczące w rezerwacji pokoju w hotelu nie zawierają z turystą umowy. Reklamację trzeba więc kierować bezpośrednio do usługodawcy.
11 sierpnia 2015 r. Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił odwołanie spółki TVN od decyzji nakładającej na nadawcę karę w wysokości 200 tys. zł za nadawanie treś...
Choć niektórym konsumentom nie spodobał się miś z reklamy Polkomtela, który pierdzi ogniem i używa wulgaryzmów, to jednak Komisja Etyki Reklamy nie dopatrz...
Przedsiębiorca odpowiada za nieuczciwą reklamę, nawet jeżeli została opracowana dla niego przez firmę zajmującą się zawodowo taką działalnością i nie miał...
Nad bezpieczeństwem i jakością produkowanej w Polsce żywności czuwa kilka instytucji. Na ile skutecznie? Podczas zorganizowanego przez NIK panelu ekspertów...
Kredytodawca musi rzetelnie informować o kosztach związanych z udzieleniem pożyczki oraz o wysokości kwoty kredytu. UOKiK zakwestionował ulotki reklamowe b...
Niezadowolony z usługi klient biura podróży powinien niezwłocznie złożyć reklamację. Najlepiej jeszcze na wakacjach - radzi Agnieszka Chilicka, miejski rze...
Wysokie rabaty, gwarancja niezmienności ceny, bogaty wybór atrakcyjnych wycieczek – tak biura podróży zachwalają swoje oferty. UOKiK radzi jednak, aby dokł...
Sklep nie poinformował klienta, że kupując zimowe trzewiki na skórzanej podeszwie, ma je niezwłocznie podzelować. Sprzedał więc towar niezgodny z umową.
Działanie Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Myślenicach mogło stanowić przejaw nadużycia pozycji dominującej na rynku świadczenia usług zbiorow...
Portal Cinkciarz.pl nie może żądać zapłaty kary umownej, gdy użytkownik nie wpłaci pieniędzy na transakcję wymiany waluty. Takie postanowienie regulaminu j...