Reklama
Rozwiń

Pośrednik nie odpowiada za wycieczkę

Strony internetowe pośredniczące w rezerwacji pokoju w hotelu nie zawierają z turystą umowy. Reklamację trzeba więc kierować bezpośrednio do usługodawcy.

Marszałek sprowadzi klientów upadłego biura podróży

Samorząd województwa będzie odpowiedzialny za powrót turystów, jeśli biuro podróży nie wywiąże się ze swoich obowiązków.

Kara dla TVN za treści pornograficzne utrzymana przez sąd

11 sierpnia 2015 r. Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił odwołanie spółki TVN od decyzji nakładającej na nadawcę karę w wysokości 200 tys. zł za nadawanie treś...

Reklama Polkomtela z misiem zgodna z etyką

Choć niektórym konsumentom nie spodobał się miś z reklamy Polkomtela, który pierdzi ogniem i używa wulgaryzmów, to jednak Komisja Etyki Reklamy nie dopatrz...

Nieuczciwa reklama - kto za nią odpowiada

Przedsiębiorca odpowiada za nieuczciwą reklamę, nawet jeżeli została opracowana dla niego przez firmę zajmującą się zawodowo taką działalnością i nie miał...

Reklama a czyn nieuczciwej konkurencji, ktory wprowadza klienta w błąd

Bez reklamy przedsiębiorstwa więdną. Jednak z jej powodu mogą także znaleźć się na ścieżce prowadzącej do upadłości.

Książki; zakaz przecen 12 miesięcy od premiery

Ludowcy chcą, by przez 12 miesięcy od premiery każda książka miała jednolitą cenę.

Zakupy w internecie - za utratę wartości wolno potrącić z ceny

Produkty, które wracają do sklepu internetowego, nie zawsze są pełnowartościowe.

Bezpieczeństwo żywności produkowanej w Polsce

Nad bezpieczeństwem i jakością produkowanej w Polsce żywności czuwa kilka instytucji. Na ile skutecznie? Podczas zorganizowanego przez NIK panelu ekspertów...

Reklama
Reklama

PKO BP nierzetelnie informował klientów o udzielanej pożyczce "Mini ratka"

Kredytodawca musi rzetelnie informować o kosztach związanych z udzieleniem pożyczki oraz o wysokości kwoty kredytu. UOKiK zakwestionował ulotki reklamowe b...

Reklamacja w biurze podróży: rezygnacja z wczasów nie musi słono kosztować

Niezadowolony z usługi klient biura podróży powinien niezwłocznie złożyć reklamację. Najlepiej jeszcze na wakacjach - radzi Agnieszka Chilicka, miejski rze...

Konsumenci wiedzą już jak składać reklamację za nieudane wczasy

Skarżą się niezadowoleni z hotelu lub opóźnionego lotu.

Dyskryminacja kobiet w reklamie paneli podłogowych

Do Komisji Etyki Reklamy trafiła skarga przeciwko reklamie zewnętrznej firmy PPHU Multifloor z siedzibą w Mysłowicach.

Sąd Najwyższy: umowy Allegro nie krzywdzą klientów

Badając legalność wzorców umownych, należ brać pod uwagę uzasadniony interes przedsiębiorcy i specyfikę branży, w której działa.

Wycieczki last minute a umowy konsumenckie

Wysokie rabaty, gwarancja niezmienności ceny, bogaty wybór atrakcyjnych wycieczek – tak biura podróży zachwalają swoje oferty. UOKiK radzi jednak, aby dokł...

Sklep musi informować klienta o zelówkach do butów

Sklep nie poinformował klienta, że kupując zimowe trzewiki na skórzanej podeszwie, ma je niezwłocznie podzelować. Sprzedał więc towar niezgodny z umową.

Nadużycia MZWiK w Myślenicach na rynku wodociągowo-kanalizacyjnym

Działanie Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Myślenicach mogło stanowić przejaw nadużycia pozycji dominującej na rynku świadczenia usług zbiorow...

Cinkciarz.pl nie dostanie kary umownej

Portal Cinkciarz.pl nie może żądać zapłaty kary umownej, gdy użytkownik nie wpłaci pieniędzy na transakcję wymiany waluty. Takie postanowienie regulaminu j...

Reklamacja nieudanych wakacji przez e-mail

Nieprawidłowości dotyczące wypoczynku warto zgłosić już w trakcie pobytu, e-mailem. Reklamacja wysłana tradycyjną pocztą może dotrzeć po terminie.

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama