Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 29.12.2016 09:03 Publikacja: 29.12.2016 09:03
Foto: 123rf
Rzecznicy chcieliby poznać szczegóły uruchomionej przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej kampanii. Zabiegali oni o nią od początku roku; był to jeden z pierwszych postulatów powstałego przed rokiem wspólnego Zespołu ds. Alimentów, który w ciągu ostatnich miesięcy wypracował wiele szczegółowych propozycji i pomysłów rozwiązywania kwestii niepłacenia alimentów na dzieci.
„Jak już zostało wspomniane w poprzednich naszych wystąpieniach, w obecnej sytuacji, kiedy skala problemu jest tak duża, niezmiernie istotne jest, aby w ramach kampanii społecznej podjęto próbę zmiany stereotypów dotyczących niealimentacji w Polsce, tak aby uświadomić obywatelom, że alimenty należy płacić dla dobra dziecka, a niepłacenie alimentów to forma przemocy ekonomicznej wobec dziecka i jego opiekuna" – piszą rzecznicy Adam Bodnar i Marek Michalak (XI.7064.1.2016, ZSS.422.24.2016.KT).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nie sposób uznać, by po rozpadzie konkubinatu, związek został nierozliczony, bo jeden z partnerów zakładał, że m...
Przed Sądem Rejonowym w Piotrkowie Trybunalskim rozpoczął się we wtorek proces 34-letniego Sebastiana M. podejrz...
Równoczesne zakwestionowanie kilkudziesięciu umów B2B w danej firmie może być dla niej dużym kłopotem – zapowiad...
Kandydaci na doradców podatkowych będą musieli wykazać się bardziej praktyczną wiedzą, niż dotychczas. Gdy zdadz...
Minister sprawiedliwości Waldemar Żurek wydał zarządzenie, zgodnie z którym obsługę administracyjną rzecznika dy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas