Reklama
Rozwiń
Reklama

O tym trzeba wiedzieć, szukając nowego pracodawcy

Jeśli chcesz zrealizować noworoczne postanowienie o zmianie pracy, przydać się mogą rady opracowane z pomocą firm rekrutacyjnych.

Aktualizacja: 06.01.2019 20:40 Publikacja: 06.01.2019 20:00

O tym trzeba wiedzieć, szukając nowego pracodawcy

Foto: 123RF

1.Daj się poznać rekruterom

Szukając nowej pracy, warto przeglądać ogłoszenia i na nie odpowiadać. Z pewnością większy komfort daje sytuacja, gdy to pracodawca albo rekruter składa ci ofertę zatrudnienia. To nie tylko podnosi samoocenę, ale też zapewnia większe możliwości negocjacji dobrych warunków w nowej pracy. Jak wpaść w oko rekruterom, nie mając znanego nazwiska w branży? Eksperci ds. HR doradzają przemyślaną aktywność na portalach społecznościowych. Jak podkreśla Paulina Łukaszuk z Hays Poland, można zostać zauważonym jako ekspert w danej dziedzinie nie tylko na LinkedIn, ale także na Facebooku, gdzie działa wiele grup zawodowych z obszaru IT, marketingu czy mediów. – Warto zostać członkiem odpowiednich forów dyskusyjnych, śledzić i komentować aktywności influencerów zajmujących się tą tematyką, uczestniczyć i odznaczać się na zdjęciach z branżowych wydarzeń – dodaje Katarzyna Filas z Michael Page.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama