Reklama

Zarządzanie. Jak być liderem w erze rewolucji 4.0

Przyszłość należy do menedżerów o wysokiej inteligencji emocjonalnej i szerokich kompetencjach społecznych, którzy, wspierając pracowników w integracji życia rodzinnego i zawodowego, przygotują ich też do transformacji cyfrowej.

Aktualizacja: 03.03.2019 21:35 Publikacja: 03.03.2019 21:00

Zarządzanie. Jak być liderem w erze rewolucji 4.0

Foto: 123RF

– Świat potrzebuje teraz mądrych, odważnych i spójnych liderów, którzy poradzą sobie z czekającymi nas teraz wyzwaniami w gospodarce i na rynku pracy gdzie nawet 50 proc. czynności wykonywanych teraz przez człowieka, może zostać zautomatyzowanych – podkreślała Zofia Dzik, prezes Fundacji Humanites, podczas zorganizowanej przez nią VI Konferencji Humanites dla Liderów Biznesu. „Rzeczpospolita" była patronem medialnym spotkania, którego tytuł „Lider w rewolucji 4.0. Przywództwo oraz człowiek i technologia" stał się punktem wyjścia do dyskusji o wyzwaniach biznesowych i społecznych związanych z transformacją cyfrową, o szansach i zagrożeniach rewolucji 4.0, a także o łączeniu ról zawodowych i społecznych.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama