Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 07.03.2015 17:09 Publikacja: 07.03.2015 17:09
Mary Barra prezes General Motors
Foto: Bloomberg
Amerykanka Julie Hamp dotychczasowa szefowa komunikacji Toyoty w Ameryce Północnej wejdzie do historii firmy jako pierwsza kobieta-dyrektor zarządzający w koncernie, którego władze są zdominowane przez Japończyków (mężczyzn, rzecz jasna). Co prawda nie jest to jeszcze taki przełom, jakim dla całej branży motoryzacyjnej było powołanie Mary Barra na fotel prezesa General Motors w 2014 – pierwszej w historii kobiety na czele dużej firmy samochodowej.
Dzisiaj w 13 –osobowej globalnej radzie dyrektorów GM jest już pięć kobiet (piąta, Linda Gooden, wiceprezes Lockheed Martin, dołączyła w lutym br.). Z kolei w Europie w kobiecych rękach jest marketing GM oraz zakupy. Szefową marketingu i członkiem rady dyrektorów Opel Group GmbH jest Tina Muller, a od jesieni ub. roku jej koleżanką w radzie i wiceprezesem Opel Group jest odpowiedzialna za zakupy Kathy Worthen
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Na czele polskiej listy wyznaczników sukcesu zawodowego pozostaje atrakcyjne wynagrodzenie, ale już niekonieczni...
Warto wzmacniać pozycję kobiet-liderek w biznesie, by zyskiwały one, a jednocześnie firma, z którą są związane -...
Początek wakacji to start intensywnego sezonu urlopowego polskich pracowników, którzy latem najczęściej decydują...
Kobiety częściej niż mężczyźni pracują blisko domu. Nie dojeżdża lub ma do pokonania mniej niż 5 km prawie połow...
Napięcia geopolityczne i zaburzenia w globalnej wymianie handlowej ograniczą w tym roku tempo wzrostu zatrudnien...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas