Reklama

Kandydat do pracy wymaga podobnej dbałości jak klient

W ostatnich latach wzrosły wymagania zarówno konsumentów, jak i potencjalnych pracowników. Warto, by firmy pamiętały o tym podczas procesu rekrutacji.

Publikacja: 24.05.2016 22:00

Tomasz Ślęzak, wiceprezes grupy Work Service

Foto: Fotorzepa

Dlaczego warto zadbać o dobre doświadczenie kandydata do pracy i jak to zrobić – dyskutowali praktycy i eksperci uczestniczący w debacie otwierającej I Forum HR, pierwszą z cyklu trzech konferencji organizowanych przez redakcję „Rzeczpospolitej", które mają być platformą wymiany opinii i doświadczeń przedstawicieli branży HR oraz pracodawców.

– Proces rekrutacji jest do pewnego stopnia procesem sprzedaży, gdyż sprzedajemy kandydatowi ofertę naszej firmy. Warto więc w sposób świadomy zarządzać jego doświadczeniem, podobnie jak to robimy w przypadku klientów – podkreślał Tomasz Ślęzak wiceprezes Work Service, potentata usług HR w Europie Środkowo-Wschodniej i głównego partnera Forum HR. Zaznaczał, że negatywne wrażenia zarówno klienta jak i kandydata do pracy mogą zaszkodzić biznesowi firmy.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Poszukiwanie pracy
Kandydatom brakuje ofert pracy, a firmom kandydatów
Poszukiwanie pracy
Lipiec ożywił rekrutacje. W których branżach było więcej ofert pracy?
Poszukiwanie pracy
Rekordowe zainteresowanie zmianą pracy. Które branże są najbardziej narażone na rotację?
Poszukiwanie pracy
To jest już rynek pracodawcy. Kandydaci szturmują oferty
Poszukiwanie pracy
Fala zwolnień pogorszyła nastroje pracowników
Reklama
Reklama