Kandydat do pracy wymaga podobnej dbałości jak klient

W ostatnich latach wzrosły wymagania zarówno konsumentów, jak i potencjalnych pracowników. Warto, by firmy pamiętały o tym podczas procesu rekrutacji.

Publikacja: 24.05.2016 22:00

Tomasz Ślęzak, wiceprezes grupy Work Service

Foto: Fotorzepa

Dlaczego warto zadbać o dobre doświadczenie kandydata do pracy i jak to zrobić – dyskutowali praktycy i eksperci uczestniczący w debacie otwierającej I Forum HR, pierwszą z cyklu trzech konferencji organizowanych przez redakcję „Rzeczpospolitej", które mają być platformą wymiany opinii i doświadczeń przedstawicieli branży HR oraz pracodawców.

– Proces rekrutacji jest do pewnego stopnia procesem sprzedaży, gdyż sprzedajemy kandydatowi ofertę naszej firmy. Warto więc w sposób świadomy zarządzać jego doświadczeniem, podobnie jak to robimy w przypadku klientów – podkreślał Tomasz Ślęzak wiceprezes Work Service, potentata usług HR w Europie Środkowo-Wschodniej i głównego partnera Forum HR. Zaznaczał, że negatywne wrażenia zarówno klienta jak i kandydata do pracy mogą zaszkodzić biznesowi firmy.

Pozostało 92% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Poszukiwanie pracy
Na rynek pracy ruszyła jesienna fala młodych kandydatów
Materiał Partnera
SHEIN Rozwija Centrum Technologiczne w Europie: Trwa rekrutacja polskich ekspertów IT
Poszukiwanie pracy
Rekrutacja coraz dłuższa i bardziej frustrująca dla kandydata
Poszukiwanie pracy
Przybyło ofert pracy. Kogo najbardziej szukają firmy?
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Poszukiwanie pracy
Płaca w IT jest prawie dwa i pół razy wyższa niż w firmach odzieżowych
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką