Reklama
Rozwiń
Reklama

Mirosław Oczkoś: Druga kadencja prezydenta. Rewolucji nie będzie

Świat jest tak skonstruowany, że polityką zajmują się partie polityczne, być może jest to koniec tego świata polityki jaki znamy, ale na razie nic na to nie wskazuje – mówił Mirosław Oczkoś, ekspert od spraw wizerunku i marketingu politycznego, gość #RzoP.

Aktualizacja: 24.07.2020 12:41 Publikacja: 24.07.2020 12:36

Mirosław Oczkoś

Mirosław Oczkoś

Foto: rp.pl

W programie #RzeczoPolityce, z Zuzanną Dąbrowską, Mirosław Oczkoś, zapytany o to czy nazwa nowego ruchu stworzonego przez Rafała Trzaskowskiego „Nowa Solidarność” będzie skuteczna jako hasło polityczne i wyborcze, odpowiedział, że taka nazwa ma potencjał. - Jak coś jest nowe, to jest zawsze dobre, no i do tego Solidarność, która ciągle kojarzy się w Polsce z wielkim ruchem z lat osiemdziesiątych. To się może udać, ale jest dużo rzeczy, które muszą być spełnione by to się stało, sama nazwa to jeszcze za mało – ocenił ekspert.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Sikorski odpowiada rzecznikowi Kremla. „Słowo rusofobia jest ciekawe”
Polityka
Akty dywersji na kolei: Czy polski rząd odpowiednio zareagował? „Jakby nic się nie stało”
Polityka
Sondaż: Czarzasty powinien zostać marszałkiem Sejmu? Wiemy, co uważają Polacy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Polityka
Bronisław Komorowski: Pierwszemu obywatelowi RP zarzuca się sutenerstwo, a drugi ma rys aferalny
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama