Reklama

TVP zapewnia: Wszystkie koszty debaty w Końskich poniósł organizator wydarzenia

„Obowiązkiem i misją Telewizji Polskiej jest umożliwianie obywatelom udziału w życiu publicznym oraz rzetelne ukazywanie wydarzeń z kraju i zagranicy. To dlatego Telewizja Polska zdecydowała się na przeprowadzenie transmisji debaty przedwyborczej w Końskich” – podkreśla w oświadczeniu TVP. To odpowiedź na pytania dotyczące organizacji i kosztów wydarzenia.

Publikacja: 16.04.2025 14:46

Zwolennicy Rafała Trzaskowskiego przed debatą prezydencką w Końskich

Zwolennicy Rafała Trzaskowskiego przed debatą prezydencką w Końskich

Foto: PAP/Adam Komorowicz

adm

11 kwietnia w Końskich odbyła się debata prezydencka, która emitowana była w TVP, TVN i Polsat News. W wydarzeniu pierwotnie mieli wziąć udział jedynie Rafał Trzaskowski i Karol Nawrocki, ale niespełna dwie godziny przed jego rozpoczęciem kandydat Koalicji Obywatelskiej poinformował o rozszerzeniu formuły. Do Końskich nie przyjechali wszyscy kandydaci – część krytykowała bowiem sposób organizacji debaty. Na pytania odpowiadało ośmioro z trzynaściorga kandydatów, zaś w pierwszej tego dnia debacie w tym samym mieście – transmitowanej przez Telewizję Republika, Telewizję wPolsce24 i Telewizję Trwam – brało udział pięcioro startujących w wyborach.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Polityka
Donald Tusk na EFNI: Polska staje się perłą w koronie całej wspólnoty Zachodu
Polityka
Podcast „Polityczne Michałki”: Bez Tuska źle, z Tuskiem też niedobrze
Polityka
Na Wiejską Sara już nie wejdzie. Zamknęli Sejm przed najmłodszą reporterką
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Warszawa: Atak na Biuro Krajowe Platformy Obywatelskiej
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama