Reklama

TVP zapewnia: Wszystkie koszty debaty w Końskich poniósł organizator wydarzenia

„Obowiązkiem i misją Telewizji Polskiej jest umożliwianie obywatelom udziału w życiu publicznym oraz rzetelne ukazywanie wydarzeń z kraju i zagranicy. To dlatego Telewizja Polska zdecydowała się na przeprowadzenie transmisji debaty przedwyborczej w Końskich” – podkreśla w oświadczeniu TVP. To odpowiedź na pytania dotyczące organizacji i kosztów wydarzenia.

Publikacja: 16.04.2025 14:46

Zwolennicy Rafała Trzaskowskiego przed debatą prezydencką w Końskich

Zwolennicy Rafała Trzaskowskiego przed debatą prezydencką w Końskich

Foto: PAP/Adam Komorowicz

adm

11 kwietnia w Końskich odbyła się debata prezydencka, która emitowana była w TVP, TVN i Polsat News. W wydarzeniu pierwotnie mieli wziąć udział jedynie Rafał Trzaskowski i Karol Nawrocki, ale niespełna dwie godziny przed jego rozpoczęciem kandydat Koalicji Obywatelskiej poinformował o rozszerzeniu formuły. Do Końskich nie przyjechali wszyscy kandydaci – część krytykowała bowiem sposób organizacji debaty. Na pytania odpowiadało ośmioro z trzynaściorga kandydatów, zaś w pierwszej tego dnia debacie w tym samym mieście – transmitowanej przez Telewizję Republika, Telewizję wPolsce24 i Telewizję Trwam – brało udział pięcioro startujących w wyborach.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
„Rozbiegany wzrok”, „pogubiony człowiek”. Krzysztof Gawkowski o prezydencie Nawrockim na Radzie Gabinetowej
Polityka
Prezydent Karol Nawrocki zawetował kolejne dwie ustawy. Reakcje polityków koalicji
Polityka
Bartosz Marczuk: Potrzebujemy rąk do pracy, weto może być katastrofą dla polskiego biznesu
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Polityka
II nabór KPO w kulturze: 3841 wniosków z wynikiem „0 punktów”. W sieci wrze
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama