Reklama

Trzeci etap kampanii Nawrockiego. Znamy plany sztabu

Karol Nawrocki wejdzie w trzeci etap kampanii prezydenckiej, prezentując swój program podczas konferencji programowej 2 marca. Tymczasem jego kampania jest mocno krytykowana w mediach, tym bardziej że rośnie pozycja Sławomira Mentzena. Co słychać w kuluarach?

Publikacja: 21.02.2025 04:40

Karol Nawrocki

Karol Nawrocki

Foto: PAP/Tytus Żmijewski

W niedzielę 2 marca, w trakcie konferencji programowej, Karol Nawrocki zaprezentuje główne elementy swojego programu wyborczego. Dla naszych rozmówców ze sztabu kandydata popieranego przez PiS to rozpoczęcie „trzeciego etapu” kampanii prezydenckiej. Łącznie tych etapów ma być pięć, a rozmówcy zastrzegają, że etap trzeci to m.in. prezentacja wizji prezydentury, co ma stać się w trakcie wspomnianej konferencji programowej.

Sztabowcy PiS liczą na rozkręcenie się sporu i polaryzacji na kolejnych polach z KO i Trzaskowskim. Jednym z takich pól jest np. kwestia kwoty wolnej od podatku – Nawrocki w ostatnich dniach przypomniał o obietnicy KO dotyczącej jej podniesienia. Jak wynika z naszych rozmów, poza przemówieniem samego Nawrockiego na niedzielę 2 marca planowane są debaty z udziałem ekspertów. 

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Polityka
Konwencja Nowoczesnej podjęła decyzję. Partia przechodzi do historii
Polityka
Sondaż zaufania CBOS wskazał najmniej znanego polityka. Jest nim rzecznik rządu
Polityka
W weekend startuje kampania 2027, restart Tuska, w PiS walka buldogów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Sondaż CBOS. Rekordowe poparcie dla partii Grzegorza Brauna
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama