Promocja warta miliony. KPRM prowadzi kampanię wyborczą?

Choć dopiero co KPRM rozstrzygnęła potężne przetargi na reklamę, planuje kolejne. – To kampania wyborcza za publiczne pieniądze – grzmi opozycja.

Publikacja: 19.04.2023 03:00

Mateusz Morawiecki wykorzystuje budżet Kancelarii Premiera do celów politycznych i partyjnych PiS

Mateusz Morawiecki wykorzystuje budżet Kancelarii Premiera do celów politycznych i partyjnych PiS

Foto: Radek Pietruszka/pap

12 mln zł – to kwota, jaką w tym roku Kancelaria Prezesa Rady Ministrów chce wydać tylko na cztery przetargi dotyczące reklamy. Z planu zamówień publicznych wynika, że po 3 mln zł ma iść na usługi reklamowe w prasie drukowanej, w portalach społecznościowych i w sferze outdoor, a także na usługę produkcji filmów informacyjno-promocyjnych. Planowany termin rozpisania przetargów to okres od marca do grudnia, a kontrowersje może budzić to, że KPRM dopiero co rozstrzygnęła podobne zamówienia.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Polityka
Wybory do Sejmu, jeśli rządzący przegrają wybory prezydenckie? Znamy zdanie Polaków
Polityka
Będzie nowe święto państwowe. Na pamiątkę krwawej niedzieli na Wołyniu
Polityka
Doradca Andrzeja Dudy pojawił się na wiecu Sławomira Mentzena
Polityka
Nawrocki u Trumpa. Czy to zmieni kampanię prezydencką?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Polityka
Machcewicz o Nawrockim: Człowiek niezwykle brutalny, mam nadzieję, że nie wygra
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne