Reklama

Kukiz: Czuję się oszukany przez Polskie Stronnictwo Ludowe

Lider Kukiz'15, które w ramach Koalicji Polskiej szło do wyborów z Polskim Stronnictwem Ludowym powiedział w Polsat News, że w sprawie wykorzystywania subwencji partyjnej czuje się oszukany przez PSL.

Aktualizacja: 02.03.2021 08:47 Publikacja: 02.03.2021 08:06

Kukiz: Czuję się oszukany przez Polskie Stronnictwo Ludowe

Foto: Fotorzepa, Jakub Czermiński

zew

Paweł Kukiz był w Polsat News pytany, czy nie uważa, że nadchodzi dla niego czas powrotu do kariery muzycznej, bowiem ostatnie sondaże nie uwzględniają kierowanej przez niego formacji. - To, czy ugrupowanie jest w badaniach, czy nie, to już zależy od sondażowni, to podstawowa sprawa - odparł.

- Poza tym, żeby samemu móc zlecić badania trzeba mieć pieniądze. Tutaj niestety czuję się oszukany przez Polskie Stronnictwo Ludowe, które przed wyborami obiecywało partycypację w tych środkach subwencyjnych - nie na zasadzie takiej, żeby mi je przekazać, ale że będą one wykorzystywane na wskazane przeze mnie cele, które mieszczą się w zadaniach statutowych Polskiego Stronnictwa Ludowego, czyli np. na promowanie idei jednomandatowych okręgów wyborczych, referendów, państwa obywatelskiego - mówił Paweł Kukiz.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Polityka
Tusk twierdzi, że wygra wybory w 2027 r. Prof. Dudek: Możemy się założyć
Polityka
PiS w Katowicach zaczął szyć swój program. Od AI Tax po bon mieszkaniowy
Polityka
Donald Tusk: Ukraina przetrwa, Rosjanie mają poważne problemy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Od Pegasusa do Łukasza Mejzy, czyli z czego musiał i musi tłumaczyć się PiS
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama