Reklama

Akcja billboardowa Hołowni. Do „rozczarowanych PiS-em”

Rozpoczęła się akcja billboardowa Polski 2050, skierowana do osób rozczarowanych rządami Zjednoczonej Prawicy - informuje portal 300polityka.pl

Aktualizacja: 26.03.2021 14:38 Publikacja: 26.03.2021 14:29

Billboard Polski 2050 w Ustrzykach

Billboard Polski 2050 w Ustrzykach

Foto: Fot. Twitter/ Szymon Hołownia

qm

Specjalne billboardy nawiązują do wideo, opublikowanego przez Szymona Hołownię w mediach społecznościowych 20 marca. Lider Polski 2050 nawiązywał w nim do odwołania prezentacji „Nowego Ładu” PiS.

20 marca PiS miał zaprezentować nowe propozycje na czas po pandemii. Konkretne zapisy „Nowego Polskiego Ładu” podzielono na dziesięć obszarów, od spraw polityki rodzinnej po inwestycje, infrastrukturę czy cyfryzację. Treść jest tajemnicą, której władze PiS bardzo pilnują.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
„Rozbiegany wzrok”, „pogubiony człowiek”. Krzysztof Gawkowski o prezydencie Nawrockim na Radzie Gabinetowej
Polityka
Prezydent Karol Nawrocki zawetował kolejne dwie ustawy. Reakcje polityków koalicji
Polityka
Bartosz Marczuk: Potrzebujemy rąk do pracy, weto może być katastrofą dla polskiego biznesu
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Polityka
II nabór KPO w kulturze: 3841 wniosków z wynikiem „0 punktów”. W sieci wrze
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama