Reklama
Rozwiń
Reklama

Analiza programów: Jak partie dostrajają się do wyborców

Miesiąc przed wyborami politycy, walcząc o głosy, mówią o podobnych sprawach, ale w inny sposób.

Aktualizacja: 18.09.2019 11:08 Publikacja: 17.09.2019 22:20

PSL plasuje się na środku sceny politycznej, według modelu przygotowanego na podstawie koncepcji S.

PSL plasuje się na środku sceny politycznej, według modelu przygotowanego na podstawie koncepcji S. M. Lipseta i S. Rokkana

Foto: Fotorzepa/ Michał Kolanko

Pięć ogólnokrajowych komitetów wyborczych różni bardzo wiele, ale łączy wyczulenie na oczekiwania wyborców. W niedawnym badaniu dla „Rzeczpospolitej” ankietowani wskazali, że chcą, by politycy w kampanii mówili o zdrowiu (78 proc.), ochronie klimatu i drożyźnie w sklepach. I te tematy są mocno obecne.

Przeczytaj: Co partie polityczne obiecują przed wyborami

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Polityka
Izabela Leszczyna: Problem pieniędzy w ochronie zdrowia będzie zawsze
Polityka
Czy KO straci Wrocław? Kulisy politycznego napięcia w stolicy Dolnego Śląska
Polityka
Krzysztof Szymański, poseł Konfederacji: To podstawowy zarzut, jaki mam wobec PiS
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Polityka
Dymisje w KOWR. „Przetrzymano pismo dotyczące działki pod CPK”
Reklama
Reklama