Reklama

Radosław Śmigulski. Przyszły rok będzie trudny dla PISF

Dyrektor Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej Radosław Śmigulski opowiada Barbarze Hollender, jak powinien funkcjonować rynek filmowy, o wielkiej amerykańskiej produkcji za 155 milionów złotych, której bohaterem ma być Witold Pilecki, i o niezależności twórców.

Publikacja: 22.11.2019 10:00

Radosław Śmigulski, absolwent Wydziału Prawa i Administracji UW. Był dyrektorem Agencji Filmowej TVP

Radosław Śmigulski, absolwent Wydziału Prawa i Administracji UW. Był dyrektorem Agencji Filmowej TVP, dyrektorem generalnym Syrena Films i zastępcą dyrektora ds. marketingu i sprzedaży w Totalizatorze Sportowym. Polskim Instytutem Sztuki Filmowej kieruje od grudnia 2017

Foto: KFP/REPORTER, Mateusz Ochocki

Plus Minus: Jak pan ocenia dziś polskie kino?

Przekładając na sytuację w piłce nożnej: chciałbym, żeby sukcesy Roberta Lewandowskiego nie usprawiedliwiały poziomu ekstraklasy.

Pozostało jeszcze 99% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
„Brat”: Bez znieczulenia
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Plus Minus
„Twoja stara w stringach”: Niegrzeczne karteczki
Plus Minus
„Sygnaliści”: Nieoczekiwana zmiana zdania
Plus Minus
„Ta dziewczyna”: Kwestia perspektywy
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Hanna Greń: Fascynujące eksperymenty
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama