Reklama

Stefan Szczepłek: "A numer jego 44", czyli marketing na boisku

W mistrzostwach Europy walczą nie tylko piłkarze. Ważne jest też to, w jakich butach strzelają bramki i jakiej marki koszulki noszą.

Aktualizacja: 18.06.2016 16:25 Publikacja: 16.06.2016 13:26

Stefan Szczepłek: "A numer jego 44", czyli marketing na boisku

Foto: Plus Minus

Czasy, w których piłkarski świat dzielił się na wyznawców Adidasa i Pumy, minęły, chociaż nie do końca. Różne były koleje losu obu firm, ale dziś znów trzymają się mocno. Rywalizuje z nimi tylko Nike. Kilku innych, mających swoje pięć minut, już nie widać.

Adidas wygrywa w kategorii: kto ubierze najwięcej reprezentacji. Z trzema paskami na Euro występuje dziewięciu uczestników, czyli ponad jedna trzecia: Belgia, Hiszpania, Irlandia Północna, Niemcy, Rosja, Szwecja, Ukraina, Walia, Węgry. Nike ubrał sześć drużyn: Anglię, Chorwację, Francję, Polskę, Portugalię i Turcję. Puma – pięć: Austrię, Czechy, Słowację, Szwajcarię i Włochy.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Plus Minus
„Między nami dobrze jest”: Bez pretensji do maluczkich
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Plus Minus
Zdobyć Nagrodę Nobla u boku Marii Skłodowskiej-Curie
Plus Minus
Największa kolekcja mody w Polsce
Plus Minus
Dokument, który otworzył drzwi do pojednania
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Plus Minus
„Populus. Jak żyli i umierali starożytni Rzymianie”: Polityczna rzeź
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama