Reklama

Alexander Bastin: Chcemy wykorzystać rosnący rynek

Będzie więcej polskich filmów i seriali – mówi Alexander Bastin, dyrektor Viaplay na Europę kontynentalną i kraje bałtyckie.

Publikacja: 06.04.2023 03:00

Alexander Bastin: Chcemy wykorzystać rosnący rynek

Foto: Materiały Prasowe

Platforma Viaplay wyrobiła sobie w Polsce markę dzięki transmisjom sportowym. Tymczasem zapowiedzieliście już kilka oryginalnych produkcji na ten rok. Czy widzowi sportowemu naprawdę potrzeba polskich seriali i filmów?

Faktycznie, w Polsce zaczęliśmy działalność mocno od domeny sportowej i dziś mamy tu ok. 1,2 mln klientów. Ale Viaplay to nie tylko sport. Działamy bezpośrednio na 13 rynkach, a pośrednio na kolejnych 20. Zaczynaliśmy w pięciu skandynawskich krajach i to jest nasze domowe podwórko, gdzie oferujemy mieszankę treści sportowych oraz lokalnie produkowanych filmów, seriali i programów. Ta kombinacja pozwoliła nam stworzyć ofertę, która przyciąga różnych odbiorców. To samo chcemy osiągnąć w Polsce, tak żeby fan sztuk walki znalazł dla siebie propozycję na każdy wieczór , a nie tylko na jeden weekend, kiedy jest transmitowana przez nas gala KSW. I też żeby widz niebędący fanem KSW też znalazł coś dla siebie.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Platformy streamingowe
Zastaw się, a postaw się, czyli drugi sezon „1670”
Platformy streamingowe
Jan Borysewicz, lider Lady Pank, będzie bohaterem filmu biograficznego o wolności
Platformy streamingowe
Znamy datę premiery drugiego sezonu „1670”
Platformy streamingowe
„Sojusznicy”: Jak prezydent USA i premier Wielkiej Brytanii walczyli z rosyjskimi agentami w Warszawie
Platformy streamingowe
Nowy serial z uniwersum Harry'ego Pottera. Czy nowy Potter jest podobny do Pottera?
Reklama
Reklama