Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2025 00:28 Publikacja: 06.04.2023 03:00
Foto: Materiały Prasowe
Platforma Viaplay wyrobiła sobie w Polsce markę dzięki transmisjom sportowym. Tymczasem zapowiedzieliście już kilka oryginalnych produkcji na ten rok. Czy widzowi sportowemu naprawdę potrzeba polskich seriali i filmów?
Faktycznie, w Polsce zaczęliśmy działalność mocno od domeny sportowej i dziś mamy tu ok. 1,2 mln klientów. Ale Viaplay to nie tylko sport. Działamy bezpośrednio na 13 rynkach, a pośrednio na kolejnych 20. Zaczynaliśmy w pięciu skandynawskich krajach i to jest nasze domowe podwórko, gdzie oferujemy mieszankę treści sportowych oraz lokalnie produkowanych filmów, seriali i programów. Ta kombinacja pozwoliła nam stworzyć ofertę, która przyciąga różnych odbiorców. To samo chcemy osiągnąć w Polsce, tak żeby fan sztuk walki znalazł dla siebie propozycję na każdy wieczór , a nie tylko na jeden weekend, kiedy jest transmitowana przez nas gala KSW. I też żeby widz niebędący fanem KSW też znalazł coś dla siebie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Netflix rozpoczyna zdjęcia do sześcioodcinkowy serialu, który jest zainspirowany „Lalką" Bolesława Prusa. Reżyse...
„Aniela” to nowy, ośmioodcinkowy hit Netflixa, według pomysłu i scenariusza Pawła Demirskiego z Małgorzatą Kożuc...
Hwang Dong-hyuk, reżyser serialu „Squid Game”, którego trzeci – i ostatni – sezon będzie miał premierę 27 czerwc...
– Można już produkować kłamliwe treści tak wizualnie prawdziwe, że nie będziemy wiedzieli, czym jest rzeczywisto...
Platforma Netflix opublikowała zwiastun oraz datę premiery siódmego sezonu serialu „Czarne lustro”.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas