Reklama
Rozwiń
Reklama

Zmiany w podatkach w 2016 roku

Publikacja: 28.12.2015 08:33

Powitanie nowego roku słusznie kojarzy się z radosnym imprezowaniem, ale też z nowymi planami rozwoju firmy czy nowymi wyzwaniami, które mają obronić albo nawet wzmocnić pozycję rynkową. I wszystkie te zdarzenia mają swój wymiar fiskalny. Bo przecież urządzenie noworocznego spotkania (zazwyczaj z poczęstunkiem) dla własnych pracowników wiąże się z wydatkami, które tylko pod pewnymi warunkami można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu. Z kolei planowana na kolejny rok kampania marketingowa firmy może mieć swój efekt w rozliczeniach VAT. Piszemy o tym, omawiając wyrok dotyczący nieodpłatnego wydania towarów w celach marketingowych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Opinie Prawne
Radzikowski: Kiedy fiskalizm udaje profilaktykę, czyli przypadek opłaty cukrowej
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Prawne
Paulina Szewioła: Nikt nie chce umierać za mocniejszą inspekcję
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Podatnik ma prawo nie wiedzieć, urzędnik wiedzieć musi
Opinie Prawne
Małgorzata Śledziewska: Local content to nie chwilowa moda
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Prawne
Paweł Rochowicz: Ray Charles też potrzebował asystenta
Reklama
Reklama