Reklama
Rozwiń
Reklama

Tajemnica adwokacka: pilnować, szkolić, sprawdzać

Tajemnica adwokacka jest prawem naszych klientów. Przed zakusami państwa i zagrożeniami technicznymi musimy bronić jej sami – piszą prawnicy Adam Baworowski, Grzegorz Majewski.

Aktualizacja: 05.03.2016 17:51 Publikacja: 05.03.2016 01:00

Patrząc na dzisiejszy świat – ciągle i wszędzie przetwarzający dane – dochodzimy do wniosku, że tajemnica w internecie nie istnieje. Nie istnieje, bo z samej technologii internetu wynika, że informacja okrąża świat i pozostawać może na każdym urządzeniu, przez które przechodzi. A na pewno zostaje na serwerze nadawczym i odbiorczym. W szczególności chodzi tu o korespondencję elektroniczną, czyli e-maile.

Adwokat porozumiewa się ze swoim klientem telefonicznie i za pośrednictwem e-maili. Zostawiając na boku bezpieczeństwo tajemnicy adwokackiej w rozmowie telefonicznej, skupmy się na poczcie elektronicznej.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Walka idzie o awanse sędziów
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Prawne
Ewa Szadkowska: Czy prezydent zawetuje ustawę o KRS? Niekoniecznie
Opinie Prawne
Patrycja Pobideł, Mariusz Ulman: Czas na „plan S”, czyli zróbmy to sami
Opinie Prawne
Sławomir Wikariak: Najmniej sensowna praca świata
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Prawne
Radzikowski: Kiedy fiskalizm udaje profilaktykę, czyli przypadek opłaty cukrowej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama