Reklama

Daniel Jankowski: III Rzeczpospolita to wspólna odpowiedzialność prawicy i lewicy

Musimy dziś określić nowy cel dla Polski, bo nasza historia nie skończyła się w 2004 r. wraz z wejściem do Unii. Młodzi chcą Polski ambitnej, stąd tak głośno o CPK. Bo to dziś się decyduje, w jakim kraju będą żyły kolejne pokolenia.

Publikacja: 04.07.2024 04:30

Daniel Jankowski: III Rzeczpospolita to wspólna odpowiedzialność prawicy i lewicy

Foto: Stock Adobe

Jakiś czas temu usłyszałem, że słowa Seweryna Baryki z „Przedwiośnia” Stefana Żeromskiego o szklanych domach stały się rzeczywistością, co prawda nie za życia Seweryna czy jego syna Cezarego, nawet nie za życia samego Stefana Żeromskiego, ale na naszych oczach – w dzisiejszej Polsce. We wrześniu będzie 100. rocznica powstania „Przedwiośnia”. Dziś, kiedy patrzymy na panoramę Warszawy, która swoją drogą nieprzypadkowo zyskała miano „europejskiego Nowego Jorku”, widzimy stolicę rozwijającego się państwa, drapacze chmur stały się symbolem gospodarczego sukcesu.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analiza
Andrzej Łomanowski: To był tydzień porażek Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Opinie polityczno - społeczne
Vít Dostál, Wojciech Konończuk: Z Warszawy do Pragi bez uprzedzeń: jak Polska i Czechy stały się wzorem sąsiedztwa
Opinie polityczno - społeczne
Estera Flieger: Pięć wniosków z wykładu prof. Andrzeja Nowaka dla AfD w Berlinie
Opinie polityczno - społeczne
Maciej Strzembosz: Adam Strzembosz – katolik, Polak, demokrata i sędzia
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie polityczno - społeczne
Aleksander Hall: Nie wszyscy wielbiciele profesora Adama Strzembosza – obrońcy praworządności, chcieli go słuchać. A szkoda
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama