Aktualizacja: 07.08.2018 21:00 Publikacja: 07.08.2018 21:00
Foto: Bloomberg
Rz: Fujitsu wciąż mocno kojarzy się z komputerami osobistymi, choć firma sprzedaje je w Europie tylko w modelu B2B. Czy nadal jesteście producentem, czy firma chce iść w innym kierunku?
Faktycznie nie da się nie zauważyć, że model biznesowy się zmienia. Produkcja i sprzedaż sprzętu nadal jest ważną częścią tożsamości biznesowej, ale rozwijamy się w kierunku zostania firmą usługową. Oferujemy wiele tego typu produktów dotyczących choćby doradztwa związanego z wdrożeniami w kierunku transformacji cyfrowej. Generalnie to, co teraz oferujemy jako rozwiązania kwantowe, systemy związane ze sztuczną inteligencją, internetem rzeczy, oznaczają konieczność głębszego zaangażowania się z naszej strony we wdrożenia po stronie klienta. Realizujemy coraz więcej projektów związanych z doradztwem czy konsultingiem.
Informacja, że na Wyspach Brytyjskich nasi rodacy zarabiają lepiej od miejscowych, paradoksalnie prowadzi do wni...
Programy kandydatów na prezydenta są w najlepszym przypadku „pilotami” inicjatyw, którymi za dwa i pół roku kusi...
Niezależnie od tego, kto będzie urzędować w Białym Domu, najważniejszym globalnym przeciwnikiem Stanów Zjednoczo...
Podział na osobne silosy regulacyjne – telekomunikację, media, pocztę, ochronę danych osobowych – traci sens. Cy...
Miejsce 7.: Fiat Auto Poland, 11.: Daewoo-FSO Motor, 13. – Centrum Daewoo. Czyli motoryzacja trzyma się mocno. N...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas