Reklama

Powstaną duże polskie platformy marketplace

Rozwój działalności online podczas pandemii w bardzo dużym stopniu dotyczy również firm obecnych wyłącznie w kanale B2B – mówi Magdalena Jabłońska, prezes platformy zakupowej dla firm OEX24.com.

Aktualizacja: 12.02.2021 16:39 Publikacja: 12.02.2021 16:37

Powstaną duże polskie platformy marketplace

Foto: materiały prasowe

Czas pandemii to oczywiście okres dużych wzrostów e-commerce. Jednak mówi się o tym przede wszystkim w kontekście segmentu B2C. Co z B2B?

To fakt, pandemia przyspieszyła rozwój polskiego rynku eCommerce. W ubiegłym roku jego wartość przekroczyła 100 mld złotych, a w 2025 jego udział w całym handlu w Polsce ma wynieść według PMR Market Experts aż 20 proc. Do wyścigu w obszarze sprzedaży online w Polsce stanęli już AliExpress i Amazon. Jednak już mniej oczywiste jest to, że rozwój działalności online w bardzo dużym stopniu dotyczy również firm obecnych wyłącznie w kanale B2B. Pandemia spowodowała zamknięcie branży targowej, która jest istotnym elementem budowania kontaktów handlowych.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Ptak-Iglewska: Biznes celowo gra z kaucjami
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Grawitacji nie ma!
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Zbrojenia? Konkurencja, głupcze
Opinie Ekonomiczne
Henryk Zimakowski: Kiedy LOT odzyska samofinansowanie?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Gospodarka, głupcze. Dwa lata od wyborów z 15 października
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama