Reklama
Rozwiń
Reklama

Wiceprezes Żabki: Wprowadziliśmy dotąd na rynek 35 milionów maseczek

To był wyjątkowy rok, także dla handlu. Uruchomiliśmy tysiąc nowych sklepów, w tym chcemy osiągnąć liczbę otwarć na co najmniej takim samym poziomie – mówi Anna Grabowska, wiceprezes zarządu Żabka Polska.

Publikacja: 04.03.2021 21:00

Wiceprezes Żabki: Wprowadziliśmy dotąd na rynek 35 milionów maseczek

Foto: materiały prasowe

W trudnym dla handlu roku Żabka rekordowo zwiększyła sieć placówek, do tego doszły nowe projekty i formaty. Te akcje były zaplanowane czy pandemia spowodowała taką kumulację?

To był rok wyjątkowy pod wieloma względami. Musieliśmy szybko podejmować decyzje, za każdym razem czując szczególną odpowiedzialność za naszych pracowników, współpracowników, franczyzobiorców i klientów. Jeszcze przed ogłoszeniem pandemii stworzyliśmy specjalny zespół, który analizował sytuację i opracowywał różne scenariusze. Dlatego już na początku pierwszej fali wirusa zapewniliśmy środki ochrony osobistej oraz zabezpieczyliśmy sklepy w płyny dezynfekcyjne, maseczki, rękawiczki i przegrody pleksi. Elastycznie podeszliśmy do zarządzania, dzięki czemu szybko i efektywnie podejmowaliśmy decyzje. Ustaliliśmy, które projekty są kluczowe, i na nich się skupiliśmy. Mimo że pandemia jest dla nas cały czas wyzwaniem, dzięki podjętym działaniom nie tylko nauczyliśmy się w niej funkcjonować, ale także utrzymaliśmy dynamikę rozwoju Żabki.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama