Polskie prawo nie jest restrykcyjne

To spółki, które są bardzo rozpoznawalne i codziennie wpływają na kształtowanie opinii publicznej - Jarosław Sroczyński, radca prawny w kancelarii Markiewicz & Sroczyński.

Publikacja: 04.03.2015 21:00

Jarosław Sroczyński

Jarosław Sroczyński

Foto: Fotorzepa, Bartosz Siedlik

Rz: Czy koncentracje spółek na rynku medialnym są odmienne od pozostałych?

Jarosław Sroczyński: Takie transakcje wywołują duże zainteresowanie szerokiego grona osób. To nie są przedsiębiorcy, którzy produkują specjalistyczne produkty, przez co ich koncentracja niewiele obchodzi przeciętnego człowieka. To spółki, które są bardzo rozpoznawalne i codziennie wpływają na kształtowanie opinii publicznej. Branża medialna ma także bardzo szeroki zakres i obejmuje wiele rynków.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Z pustego i generał nie naleje
Opinie Ekonomiczne
Polscy emeryci wracają do pracy
Opinie Ekonomiczne
Żeby się chciało pracować, tak jak się nie chce
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Jak przekuć polskie innowacje na pieniądze
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Opinie Ekonomiczne
Dlaczego warto pomagać innym, czyli czego zabrakło w exposé ministra Sikorskiego
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne