Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 04.03.2015 21:00 Publikacja: 04.03.2015 21:00
Jarosław Sroczyński
Foto: Fotorzepa, Bartosz Siedlik
Rz: Czy koncentracje spółek na rynku medialnym są odmienne od pozostałych?
Jarosław Sroczyński: Takie transakcje wywołują duże zainteresowanie szerokiego grona osób. To nie są przedsiębiorcy, którzy produkują specjalistyczne produkty, przez co ich koncentracja niewiele obchodzi przeciętnego człowieka. To spółki, które są bardzo rozpoznawalne i codziennie wpływają na kształtowanie opinii publicznej. Branża medialna ma także bardzo szeroki zakres i obejmuje wiele rynków.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pakiet gospodarczych propozycji Karola Nawrockiego wygląda na atrakcyjny, ale jest nierealny. Nie dość, że ich r...
Rząd, który bardzo liczył na polityczne korzyści z tytułu uruchomienia KPO, ma w końcu z tego głównie kłopoty. J...
Rząd odtrąbił sukces. Wszak Polska ma być po raz kolejny największym beneficjentem budżetu UE i otrzymać rekordo...
Sukces Osobistego Konta Inwestycyjnego (OKI) powinien leżeć nie tylko w interesie giełdy i rynku kapitałowego, a...
Sankcje na rosyjski LPG są omijane dzięki importowi z Rosji do Polski węglowodorów, które – teoretycznie – miały...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas