Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 05.03.2015 21:00 Publikacja: 05.03.2015 21:00
Michał Duszczyk
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala Waldemar Kompala
Szacuje się, że nawet 12,7 mln użytkowników komórek stanowią posiadacze smartfonów, za pomocą których można łączyć się z internetem.
Za cztery lata ma ich być osiem milionów więcej. Przybywa również osób posiadających komputer. Peceta ma już niemal 10 mln gospodarstw domowych, tyle samo urządzeń jest podłączonych do internetu. Choć pod względem nasycenia takimi sprzętami i dostępu do infrastruktury teleinformatycznej wciąż nam daleko do przeciętnego Europejczyka, to nie ulega wątpliwości, że Polak staje się coraz bardziej cyfrowy. Wraz ze zmianą mentalności i przyzwyczajeń idą coraz wyższe wymagania, stąd unijne regulacje, które wymuszają, by do roku 2020 wszyscy obywatele UE mieli dostęp do internetu o prędkości nie mniejszej niż 30 Mbps, a połowa gospodarstw domowych do szybkiego internetu – 100 Mbps.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Mamy szansę zbudować w Polsce płynny rynek listów zastawnych. Minister finansów analizuje możliwości wsparcia ro...
Jedną z obietnic Donalda Tuska przy rekonstrukcji rządu było jego odchudzenie. Udało się, zamiast 27 mamy obecni...
Dane wskazują jasno: o ile w obszarach socjalnych i edukacyjnych UE radzi sobie stosunkowo dobrze, o tyle w fund...
Nowy prezydent myli role. Polityka gospodarcza to w polskim systemie konstytucyjnym domena rządu. Głowa państwa...
Pomysł ministra Andrzeja Domańskiego nie zadowoli tych, którzy liczyli na skasowanie podatku Belki, ale to krok...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas