Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowa era branży spożywczej

E-commerce zmienił oblicze świata. A to dopiero początek, zmiany sięgają już nie tylko oferty czy nowych rozwiązań technologicznych, ale co najważniejsze – mentalności i indywidualnych postaw konsumentów.

Publikacja: 10.06.2015 21:00

Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl

Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

Oczekiwania związane z wygodą, terminowością dostawy i dostępnością zamówionego towaru nawet tego samego dnia przestają więc dziwić.

Na znaczeniu zyskuje zakres oferty produktowej. To, że większość klientów będzie wolała zrobić zakupy z poziomu smartfona tu i teraz, uzupełniając standardową listę zakupową o mozzarellę lub paluszki z opcją dostarczenia za trzy godziny, jest oczywiste. Ci operatorzy, którzy będą w stanie zagwarantować klientom taką dostawę, odniosą sukces.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Dlaczego chińskie auta zwyciężają?
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Przepisy widmo, ale ryzyko realne
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Reklama
Reklama