Reklama

Nowa era branży spożywczej

E-commerce zmienił oblicze świata. A to dopiero początek, zmiany sięgają już nie tylko oferty czy nowych rozwiązań technologicznych, ale co najważniejsze – mentalności i indywidualnych postaw konsumentów.

Publikacja: 10.06.2015 21:00

Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl

Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

Oczekiwania związane z wygodą, terminowością dostawy i dostępnością zamówionego towaru nawet tego samego dnia przestają więc dziwić.

Na znaczeniu zyskuje zakres oferty produktowej. To, że większość klientów będzie wolała zrobić zakupy z poziomu smartfona tu i teraz, uzupełniając standardową listę zakupową o mozzarellę lub paluszki z opcją dostarczenia za trzy godziny, jest oczywiste. Ci operatorzy, którzy będą w stanie zagwarantować klientom taką dostawę, odniosą sukces.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Pierwsza wiceprezes BGK: Nowy potencjał emisji obligacji
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Katastrofa na razie odwołana
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj ludzi dawniej szczęśliwych
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Reklama
Reklama