Nowa era branży spożywczej

E-commerce zmienił oblicze świata. A to dopiero początek, zmiany sięgają już nie tylko oferty czy nowych rozwiązań technologicznych, ale co najważniejsze – mentalności i indywidualnych postaw konsumentów.

Publikacja: 10.06.2015 21:00

Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl

Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

Oczekiwania związane z wygodą, terminowością dostawy i dostępnością zamówionego towaru nawet tego samego dnia przestają więc dziwić.

Na znaczeniu zyskuje zakres oferty produktowej. To, że większość klientów będzie wolała zrobić zakupy z poziomu smartfona tu i teraz, uzupełniając standardową listę zakupową o mozzarellę lub paluszki z opcją dostarczenia za trzy godziny, jest oczywiste. Ci operatorzy, którzy będą w stanie zagwarantować klientom taką dostawę, odniosą sukces.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Z pustego i generał nie naleje
Opinie Ekonomiczne
Polscy emeryci wracają do pracy
Opinie Ekonomiczne
Żeby się chciało pracować, tak jak się nie chce
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Jak przekuć polskie innowacje na pieniądze
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Opinie Ekonomiczne
Dlaczego warto pomagać innym, czyli czego zabrakło w exposé ministra Sikorskiego
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne