Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowe mieszkanie, nowa lodówka

Pralki, które idealnie piorą niemal bez wody i bez proszku, kuchenki gotujące same i zdalnie sterowane smartfonem oraz lodówki, które w upalne lato zapewnią dostatek kostek lodu, a przy okazji będą designerską ozdobą połączonej z salonem kuchni – to tylko niektóre zalety, którymi kuszą nas w zmasowanych teraz reklamach producenci nowości z branży AGD.

Publikacja: 15.11.2015 21:00

Anita Błaszczak

Anita Błaszczak

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Przełom roku jest jednym z najlepszych sezonów zakupów. Wprawdzie mało kto wybiera lodówkę czy pralkę jako prezent gwiazdkowy, ale na ostatni kwartał przypada coroczny szczyt liczby oddanych do użytku nowych mieszkań.

Branża AGD jest jedną z tych, które uważnie powinny śledzić statystyki liczby oddawanych i budowanych lokali, gdyż to tam trafia spora część ich produkcji. Kupno albo zamiana mieszkania jest bowiem dobrą okazją, by wymienić pralkę na reklamowaną nowość. Inna – wymuszona już – okazja to awaria starego sprzętu. Jak bowiem wynika z badań przeprowadzonych dla jednego z e-sklepów ze sprzętem AGD i RTV – pralki i lodówki rzadko wymieniamy ze względu na ich parametry techniczne czy wygląd.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama