Reklama
Rozwiń

Nowe mieszkanie, nowa lodówka

Pralki, które idealnie piorą niemal bez wody i bez proszku, kuchenki gotujące same i zdalnie sterowane smartfonem oraz lodówki, które w upalne lato zapewnią dostatek kostek lodu, a przy okazji będą designerską ozdobą połączonej z salonem kuchni – to tylko niektóre zalety, którymi kuszą nas w zmasowanych teraz reklamach producenci nowości z branży AGD.

Publikacja: 15.11.2015 21:00

Anita Błaszczak

Anita Błaszczak

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Przełom roku jest jednym z najlepszych sezonów zakupów. Wprawdzie mało kto wybiera lodówkę czy pralkę jako prezent gwiazdkowy, ale na ostatni kwartał przypada coroczny szczyt liczby oddanych do użytku nowych mieszkań.

Branża AGD jest jedną z tych, które uważnie powinny śledzić statystyki liczby oddawanych i budowanych lokali, gdyż to tam trafia spora część ich produkcji. Kupno albo zamiana mieszkania jest bowiem dobrą okazją, by wymienić pralkę na reklamowaną nowość. Inna – wymuszona już – okazja to awaria starego sprzętu. Jak bowiem wynika z badań przeprowadzonych dla jednego z e-sklepów ze sprzętem AGD i RTV – pralki i lodówki rzadko wymieniamy ze względu na ich parametry techniczne czy wygląd.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Stanowiska coraz większego ryzyka
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Sushi zamiast mieszkania?
Opinie Ekonomiczne
Piotr Arak: Wielki zakład Europy o Indie
Opinie Ekonomiczne
Unia Europejska a Chiny: pomiędzy współpracą, konkurencją i rywalizacją
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: hutnictwo stali jest wyjątkiem od piastowskiej doktryny premiera Tuska