Reklama

Nowe mieszkanie, nowa lodówka

Pralki, które idealnie piorą niemal bez wody i bez proszku, kuchenki gotujące same i zdalnie sterowane smartfonem oraz lodówki, które w upalne lato zapewnią dostatek kostek lodu, a przy okazji będą designerską ozdobą połączonej z salonem kuchni – to tylko niektóre zalety, którymi kuszą nas w zmasowanych teraz reklamach producenci nowości z branży AGD.

Publikacja: 15.11.2015 21:00

Anita Błaszczak

Anita Błaszczak

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Przełom roku jest jednym z najlepszych sezonów zakupów. Wprawdzie mało kto wybiera lodówkę czy pralkę jako prezent gwiazdkowy, ale na ostatni kwartał przypada coroczny szczyt liczby oddanych do użytku nowych mieszkań.

Branża AGD jest jedną z tych, które uważnie powinny śledzić statystyki liczby oddawanych i budowanych lokali, gdyż to tam trafia spora część ich produkcji. Kupno albo zamiana mieszkania jest bowiem dobrą okazją, by wymienić pralkę na reklamowaną nowość. Inna – wymuszona już – okazja to awaria starego sprzętu. Jak bowiem wynika z badań przeprowadzonych dla jednego z e-sklepów ze sprzętem AGD i RTV – pralki i lodówki rzadko wymieniamy ze względu na ich parametry techniczne czy wygląd.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Polska bezbronna przed dronami. To kolejne ostrzeżenie
Opinie Ekonomiczne
Cezary Stypułkowski: 20 miliardów na stole. Co oznacza reorganizacja PZU i Pekao
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Wniosek z rozmów o pokoju jest oczywisty: musimy się zbroić
Opinie Ekonomiczne
Grzegorz Malinowski: Ile Polski w Polsce?
Opinie Ekonomiczne
Prof. Marian Gorynia: Gdzie efektywność w rozwoju kraju?
Reklama
Reklama