Reklama
Rozwiń
Reklama

Adam Sawicki: Ruch w sieciach wyzwaniem dla telekomów

Myślę, że w ciągu najbliższych kilku lat będziemy świadkami śmierci fizycznych nośników danych na rzecz chmury – mówi prezes T-Mobile Polska Adam Sawicki.

Publikacja: 15.09.2016 21:19

Adam Sawicki: Ruch w sieciach wyzwaniem dla telekomów

Foto: materiały prasowe

Rz: Czym chcecie się wyróżniać na tle konkurencji i jak będzie pozyskiwać klientów?

Adam Sawicki: Właśnie mija 20 lat od wykonania pierwszego połączenia GSM w Polsce, które miało miejsce w sieci T-Mobile. W tym czasie rynek telekomunikacyjny mocno się zmienił. Dziś telefon komórkowy, mobilny internet to dla nas kontakt z rodziną, dostęp do wiedzy i kultury oraz poczucie bezpieczeństwa. Naszą rolą jest przybliżać ten często skomplikowany świat klientom. Wiemy, że potrzebują nielimitowanego internetu w aplikacjach i to właśnie im oferujemy. Zdejmujemy im z głowy troskę o wyczerpanie pakietu, wysokość opłat, oferujemy bezpieczeństwo korzystania z sieci. Gwarantujemy najwyższą jakość połączenia. Bo nic dziś nie denerwuje tak, jak przerwana nagle rozmowa z bliską nam osobą.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama