Rz: Czym chcecie się wyróżniać na tle konkurencji i jak będzie pozyskiwać klientów?
Adam Sawicki: Właśnie mija 20 lat od wykonania pierwszego połączenia GSM w Polsce, które miało miejsce w sieci T-Mobile. W tym czasie rynek telekomunikacyjny mocno się zmienił. Dziś telefon komórkowy, mobilny internet to dla nas kontakt z rodziną, dostęp do wiedzy i kultury oraz poczucie bezpieczeństwa. Naszą rolą jest przybliżać ten często skomplikowany świat klientom. Wiemy, że potrzebują nielimitowanego internetu w aplikacjach i to właśnie im oferujemy. Zdejmujemy im z głowy troskę o wyczerpanie pakietu, wysokość opłat, oferujemy bezpieczeństwo korzystania z sieci. Gwarantujemy najwyższą jakość połączenia. Bo nic dziś nie denerwuje tak, jak przerwana nagle rozmowa z bliską nam osobą.
Jakie są priorytety dla firmy na najbliższe kwartały, czy będziecie dalej rozwijać infrastrukturę?
Jesteśmy świadkami końca epoki offline. Dziś stały i nieprzerwany dostęp do internetu jest dla społeczeństwa nie tylko niezwykle ważny, ale wręcz niezbędny – do pracy, rozrywki, nauki czy kontaktu z rodziną i przyjaciółmi. Można powiedzieć, że wręcz nie potrafimy już funkcjonować bez dostępu do naszego centrum zarządzania cyfrowym wszechświatem w smartfonie. Zmiany, które będziemy wprowadzali w najbliższym czasie, są podporządkowane właśnie takiej wizji przyszłości. Dlatego nasze inwestycje będą wspierały nowe rozwiązania, ułatwiające klientom dostęp do usług cyfrowych niezależnie od miejsca, urządzenia czy technologii, z której będą korzystali.
Jakie są perspektywy dla branży telekomunikacyjnej w Polsce – co będzie dla niej szansą, a co wyzwaniem?