Dominique Delport: Na świecie jest za dużo marek

W mediach zachodzą fascynujące zmiany. Ich tempo potrafi być jednak przytłaczające – mówi Dominique Delport, szef grupy Havas Media w rozmowie z Magdaleną Lemańską.

Aktualizacja: 15.12.2016 06:41 Publikacja: 14.12.2016 18:18

Dominique Delport: Na świecie jest za dużo marek

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Rz: Czemu w czasach, gdy reklamy są teoretycznie najlepiej w historii dopasowane do gustów poszczególnych osób, jednocześnie najwyższe jest użycie programów do blokowania ich?

Dominique Delport: Ludzie są reklamami znudzeni. Zwłaszcza internet pełen jest złych reklam. Dlatego branża musi się zacząć sama regulować. Każdy w ramach własnej firmy musi rozwinąć technologię, narzędzia, całą kulturę, która pozwoli tym obszarem lepiej zarządzać i mieć szerszy odbiór wśród ludzi. Ludzie spokojnie mogą obyć się bez 75 proc. marek, jakie istnieją dziś na świecie. Czas się obudzić! Naszym obowiązkiem jest w tych czasach sprawić, by reklamy były bardziej adekwatne do potrzeb.

Pozostało 88% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację