Dominique Delport: Na świecie jest za dużo marek

W mediach zachodzą fascynujące zmiany. Ich tempo potrafi być jednak przytłaczające – mówi Dominique Delport, szef grupy Havas Media w rozmowie z Magdaleną Lemańską.

Aktualizacja: 15.12.2016 06:41 Publikacja: 14.12.2016 18:18

Dominique Delport: Na świecie jest za dużo marek

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Rz: Czemu w czasach, gdy reklamy są teoretycznie najlepiej w historii dopasowane do gustów poszczególnych osób, jednocześnie najwyższe jest użycie programów do blokowania ich?

Dominique Delport: Ludzie są reklamami znudzeni. Zwłaszcza internet pełen jest złych reklam. Dlatego branża musi się zacząć sama regulować. Każdy w ramach własnej firmy musi rozwinąć technologię, narzędzia, całą kulturę, która pozwoli tym obszarem lepiej zarządzać i mieć szerszy odbiór wśród ludzi. Ludzie spokojnie mogą obyć się bez 75 proc. marek, jakie istnieją dziś na świecie. Czas się obudzić! Naszym obowiązkiem jest w tych czasach sprawić, by reklamy były bardziej adekwatne do potrzeb.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Opinie Ekonomiczne
RPP tnie stopy. Adam Glapiński ruszył z pomocą Karolowi Nawrockiemu
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Nie należało ciąć stóp przed wyborami
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Ptak-Iglewska: Program „kawalerka minus” zmiecie kandydata na prezydenta?
Opinie Ekonomiczne
Jak zaprząc oszczędności do pracy na rzecz konkurencyjnej gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Blackout, czyli co naprawdę się stało w Hiszpanii?
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku