Reklama

Dłużej, ale może milej, czyli jak nie stracić pasażera

Od kilku lat wiemy, że nie ma lekko – zanim będzie lepiej, musi być gorzej. Widać to szczególnie wyraźnie w przypadku dużych inwestycji infrastrukturalnych, realizowanych w Polsce, zarówno kolejowych, jak i drogowych.

Aktualizacja: 30.07.2017 20:59 Publikacja: 30.07.2017 18:54

Dłużej, ale może milej, czyli jak nie stracić pasażera

Foto: Archiwum

Ich pozytywne efekty widać jednak gołym okiem – domknięcie pierwszej fazy gruntownej modernizacji części z głównych szlaków PKP, czego skutkiem było skrócenie, nieraz znaczące, czasu podróży, połączone z modernizacją taboru sprawiło, że pasażerowie znów ruszyli do pociągów. Teraz jednak kolejarzy czeka następna poważna próba – rusza kolejna fala modernizacji, która spowoduje wyłączenia z ruchu, nieraz na długo, wielu ważnych tras, wprowadzenie składów na kłopotliwe objazdy, wydłużenie podróży. Czy Polacy znów odwrócą się od kolei?

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama