Reklama
Rozwiń
Reklama

Dłużej, ale może milej, czyli jak nie stracić pasażera

Od kilku lat wiemy, że nie ma lekko – zanim będzie lepiej, musi być gorzej. Widać to szczególnie wyraźnie w przypadku dużych inwestycji infrastrukturalnych, realizowanych w Polsce, zarówno kolejowych, jak i drogowych.

Aktualizacja: 30.07.2017 20:59 Publikacja: 30.07.2017 18:54

Dłużej, ale może milej, czyli jak nie stracić pasażera

Foto: Archiwum

Ich pozytywne efekty widać jednak gołym okiem – domknięcie pierwszej fazy gruntownej modernizacji części z głównych szlaków PKP, czego skutkiem było skrócenie, nieraz znaczące, czasu podróży, połączone z modernizacją taboru sprawiło, że pasażerowie znów ruszyli do pociągów. Teraz jednak kolejarzy czeka następna poważna próba – rusza kolejna fala modernizacji, która spowoduje wyłączenia z ruchu, nieraz na długo, wielu ważnych tras, wprowadzenie składów na kłopotliwe objazdy, wydłużenie podróży. Czy Polacy znów odwrócą się od kolei?

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama