Reklama

Dłużej, ale może milej, czyli jak nie stracić pasażera

Od kilku lat wiemy, że nie ma lekko – zanim będzie lepiej, musi być gorzej. Widać to szczególnie wyraźnie w przypadku dużych inwestycji infrastrukturalnych, realizowanych w Polsce, zarówno kolejowych, jak i drogowych.

Aktualizacja: 30.07.2017 20:59 Publikacja: 30.07.2017 18:54

Dłużej, ale może milej, czyli jak nie stracić pasażera

Foto: Archiwum

Ich pozytywne efekty widać jednak gołym okiem – domknięcie pierwszej fazy gruntownej modernizacji części z głównych szlaków PKP, czego skutkiem było skrócenie, nieraz znaczące, czasu podróży, połączone z modernizacją taboru sprawiło, że pasażerowie znów ruszyli do pociągów. Teraz jednak kolejarzy czeka następna poważna próba – rusza kolejna fala modernizacji, która spowoduje wyłączenia z ruchu, nieraz na długo, wielu ważnych tras, wprowadzenie składów na kłopotliwe objazdy, wydłużenie podróży. Czy Polacy znów odwrócą się od kolei?

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Drony i dramatycznie trudny wybór
Opinie Ekonomiczne
Czy czterodniowy tydzień pracy jest dla nas dobry?
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Prawdziwi politycy, czyli jak się dorasta w MON
Opinie Ekonomiczne
Eksperci FOR: Orbanizacja gospodarki odpadami w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Jaki będzie XI Kongres Ekonomistów Polskich?
Reklama
Reklama