Wedel nawiązaniem do chłopca na zebrze wraca do korzeni?
Marka E.Wedel jest nowoczesną, dynamiczną firmą, która w dużym stopniu stawia na rozwój. Wciąż chcemy się zmieniać, aby odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów. Te zmiany zachodzą zarówno na poziomie produktowym, jak i marketingowym.
Postanowiliśmy odświeżyć komunikację marki i zaskoczyć naszych konsumentów. Stąd też pomysł na wprowadzenie nowej platformy opartej na historycznym symbolu chłopca na zebrze. Była to jedna z najpopularniejszych kreacji przedwojennych w Polsce, uwielbiana przez konsumentów i dobrze znana po dziś dzień.Postanowiliśmy odwołać się do bogatej historii, która jest naszym ogromnym atutem i odróżnia nas od konkurencji.
Bohaterowie nowej platformy komunikacyjnej – chłopiec i zebra są inspirowani dawną kreacją marki stworzoną w 1926 roku przez Leonetto Cappiello. Ten słynny włoski plakacista miał umiłowanie do egzotycznych zwierząt i bardzo chętnie wykorzystywał je w swoich grafikach.
Co chcecie Państwo osiągnąć nową kampanią?