Tajemnica sukcesu KGHM

Posiadanie złóż surowców to zaledwie ułamek sukcesu, liczy się know-how. Technologie górnicze, które tworzymy w Polsce, wzbudzają ogromny szacunek zagranicznych partnerów – mówi prezes KGHM.

Publikacja: 23.12.2014 05:44

Tajemnica sukcesu KGHM

Foto: Fotorzepa, Jak Jakub Ostałowski

KGHM w tym roku uzyskał nasze wyróżnienie „Marka Polskiej Gospodarki". Jakie znaczenie ma dla pana marka KGHM, na ile jest ona rozpoznawalna na świecie?

Dla mnie KGHM to coś więcej niż marka. To przede wszystkim ludzie, zestaw wartości i gwarancja, że bez względu na lokalizację naszych zakładów, działamy w oparciu o te same, najwyższe standardy. Ale KGHM to również symbol ponadpółwiecznej tradycji polskiego górnictwa miedziowego, z którego możemy być dumni. Także dlatego, że pod tą marką pracują dziś nie tylko górnicy w Polsce, ale też Kanadzie, Stanach Zjednoczonych i Chile.

Pozostało 95% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację