Reklama

Tajemnica sukcesu KGHM

Posiadanie złóż surowców to zaledwie ułamek sukcesu, liczy się know-how. Technologie górnicze, które tworzymy w Polsce, wzbudzają ogromny szacunek zagranicznych partnerów – mówi prezes KGHM.

Publikacja: 23.12.2014 05:44

Tajemnica sukcesu KGHM

Foto: Fotorzepa, Jak Jakub Ostałowski

KGHM w tym roku uzyskał nasze wyróżnienie „Marka Polskiej Gospodarki". Jakie znaczenie ma dla pana marka KGHM, na ile jest ona rozpoznawalna na świecie?

Dla mnie KGHM to coś więcej niż marka. To przede wszystkim ludzie, zestaw wartości i gwarancja, że bez względu na lokalizację naszych zakładów, działamy w oparciu o te same, najwyższe standardy. Ale KGHM to również symbol ponadpółwiecznej tradycji polskiego górnictwa miedziowego, z którego możemy być dumni. Także dlatego, że pod tą marką pracują dziś nie tylko górnicy w Polsce, ale też Kanadzie, Stanach Zjednoczonych i Chile.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama