Reklama

Mourinho na butelce

Rozmowa | Tomasz Redwan, ekspert w dziedzinie marketingu sportowego

Publikacja: 04.02.2015 01:20

Mourinho na butelce

Foto: materiały prasowe

Rz: Znany trener piłkarski Jose Mourinho będzie promował napój izotoniczny 4Move. Czy to właściwa osoba do reklamowania tego produktu?

Tomasz Redwan: Mam wątpliwości. Jest on oczywiście bardzo popularny, ma ciekawą osobowość, można powiązać go z wieloma produktami, np. ze stylową odzieżą, ale czy z napojem 4Move? Kluczowym elementem jest to, czy osoba promująca dany produkt jest z nim kojarzona. Nigdy nie zauważyłem, żeby Mourinho coś pił w trakcie meczu, żeby miał butelkę w ręku – być może teraz to się zmieni. Jednakże lepszy byłby wizerunek sportowca, który pije izotoniki na co dzień, i to dlatego, że musi je pić.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Nie wysokość, ale jakość. Dlaczego polskie podatki szkodzą gospodarce?
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Dwa lata rządu Tuska. Czas na strategię, euro z Brukseli to za mało
Opinie Ekonomiczne
Gorynia, Hardt, Kośny, Kwarciński, Urbaniec: Ekonomia zamiast polaryzacji
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czy Polska wyjdzie z Unii?
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: Fabryki AI, czyli gdzie i jak powstaje infrastruktura sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama