Mourinho na butelce

Rozmowa | Tomasz Redwan, ekspert w dziedzinie marketingu sportowego

Publikacja: 04.02.2015 01:20

Mourinho na butelce

Foto: materiały prasowe

Rz: Znany trener piłkarski Jose Mourinho będzie promował napój izotoniczny 4Move. Czy to właściwa osoba do reklamowania tego produktu?

Tomasz Redwan: Mam wątpliwości. Jest on oczywiście bardzo popularny, ma ciekawą osobowość, można powiązać go z wieloma produktami, np. ze stylową odzieżą, ale czy z napojem 4Move? Kluczowym elementem jest to, czy osoba promująca dany produkt jest z nim kojarzona. Nigdy nie zauważyłem, żeby Mourinho coś pił w trakcie meczu, żeby miał butelkę w ręku – być może teraz to się zmieni. Jednakże lepszy byłby wizerunek sportowca, który pije izotoniki na co dzień, i to dlatego, że musi je pić.

Tylko 6 zł za pierwszy miesiąc czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Kredyt za drogi? Szymon Hołownia znalazł chłopca do bicia
Opinie Ekonomiczne
Trusewicz: O Bondzie co wybrał Rosję
Opinie Ekonomiczne
Marek Kutarba: Okręty podwodne ważniejsze od apache'ów
Opinie Ekonomiczne
Moja propozycja dla zespołu Brzoski: prywatyzacja przez deregulację
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jak osuszyć ocean biurokracji i wyjść z cienia Ameryki
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”