Reklama

Mourinho na butelce

Rozmowa | Tomasz Redwan, ekspert w dziedzinie marketingu sportowego

Publikacja: 04.02.2015 01:20

Mourinho na butelce

Foto: materiały prasowe

Rz: Znany trener piłkarski Jose Mourinho będzie promował napój izotoniczny 4Move. Czy to właściwa osoba do reklamowania tego produktu?

Tomasz Redwan: Mam wątpliwości. Jest on oczywiście bardzo popularny, ma ciekawą osobowość, można powiązać go z wieloma produktami, np. ze stylową odzieżą, ale czy z napojem 4Move? Kluczowym elementem jest to, czy osoba promująca dany produkt jest z nim kojarzona. Nigdy nie zauważyłem, żeby Mourinho coś pił w trakcie meczu, żeby miał butelkę w ręku – być może teraz to się zmieni. Jednakże lepszy byłby wizerunek sportowca, który pije izotoniki na co dzień, i to dlatego, że musi je pić.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Grzegorz Malinowski: Ile Polski w Polsce?
Opinie Ekonomiczne
Prof. Marian Gorynia: Gdzie efektywność w rozwoju kraju?
Opinie Ekonomiczne
Hubert A. Janiszewski: Obiecanki cacanki, a naród się cieszy…
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Afera na sierpień
Opinie Ekonomiczne
Marcin Zieliński: Ukryte pułapki nowego budżetu UE dla Polski
Reklama
Reklama