Reklama

Rewolucja rozkręca się powoli

W czasie naszego kulinarnego show nie polecilibyśmy żadnego produktu w trakcie podawania przepisu, bo to już ten jeden krok za daleko – tłumaczy szef Scripps Networks Interactive Burton Jablin.

Publikacja: 28.06.2015 22:00

Rewolucja rozkręca się powoli

Foto: materiały prasowe

Rz: W Polsce tradycyjnej telewizji już nie ogląda lub wręcz nie ma w domu telewizora 3,8 proc.  gospodarstw domowych. W USA – ok. 5 proc. Jaka jest Państwa odpowiedź na taką sytuację?

Burton Jablin: Myślę, że w przewidywalnej przyszłości nie będziemy obserwować gwałtownego wzrostu osób, które przestaną korzystać z usług telewizyjnych. Ludzie zaczną się natomiast przyzwyczajać do korzystania z nich na innych urządzeniach. Z czasem będzie się oglądać telewizję po prostu na ekranie – dużym czy małym – niezależnie od tego, kto będzie ją dostarczał. To, czego widzowie będą chcieli, to prostego w obsłudze interfejsu. Nie ma się więc chyba za bardzo co martwić o to, że ktoś powie: przestaję oglądać materiały wideo. Na to nic nie wskazuje, jest wręcz przeciwnie: ludzie oglądają takich materiałów coraz więcej i więcej na coraz szerszej gamie urządzeń. Jestem więc przekonany, że ci, którzy produkują wideo, czyli np. my, będą mieli coraz większe szansy na wzrosty.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Polska Rzeczpospolita Piratów
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Polska Rzeczpospolita Piratów Drogowych
Opinie Ekonomiczne
Polscy przedsiębiorcy apelują o państwową pomoc dla Barlinka po rosyjskim ataku
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Strategia szaleńca?
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Technologia atakuje. Należy się bać?
Reklama
Reklama