Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.11.2015 21:00 Publikacja: 24.11.2015 21:00
Do popularyzacji wynajmu długoterminowego samochodów niezbędne jest rozpowszechnienie wiedzy o takiej usłudze oraz sposobach jej finansowania – podkreślali uczestnicy debaty „Rzeczpospolitej”
Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski Krzysztof Skłodowski
Nad przyczynami tego stanu rzeczy w trakcie debaty w redakcji „Rzeczpospolitej" zastanawiali się: dyrektor marki Audi Michał Bowsza, prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego Jakub Faryś, psycholog Maria Rotkiel, dyrektor generalny Związku Polskiego Leasingu Andrzej Sugajski oraz prezes Volkswagen Banku Mikołaj Woźniak.
– Auta obdarzamy sporą dawką emocji, jednocześnie z badań ACEA wynika, że samochody spadają w rankingach najbardziej pożądanych zakupów – zauważa Jakub Faryś. – Coraz więcej użytkowników traci emocjonalny stosunek do samochodu i oczekuje od niego jedynie mobilności. Czy motoryzację czekają trudniejsze czasy? 20 lat temu wiele czynności trzeba było załatwiać osobiście, teraz mamy internet, może zatem się wydawać, że nawet potrzeby przemieszczania się nie są tak duże – zastanawia się Faryś. Dodaje jednak, że te spostrzeżenia dotyczą przede wszystkim dużych miast.
Sektor obronny stoi przed historycznym wyzwaniem: musi być zarówno „zielony”, jak i gotowy na wojnę. Unia Europe...
Firmy w Polsce przestają traktować AI jako ciekawostkę – wdrażają ją strategicznie, dbając o dane, prywatność i...
W perspektywie dwóch najbliższych lat bardzo prawdopodobny jest spadek dynamiki realnego PKB poniżej 2 proc. W p...
Rząd „nie ma stanowiska” w sprawie zmiany konstytucji i wpisania minimalnego progu wydatków na obronność. To zdu...
Zarówno Stany Zjednoczone, jak i UE, może uchronić przed recesją tylko wielka racjonalizacja wydatków na sferę n...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas