Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 22.12.2015 21:00 Publikacja: 22.12.2015 21:00
Uczestnicy debaty stwierdzili, że każda firma musi szukać swojego sposobu na ekspansję. Jeśli na przykład wejście na rynek duński jest trudne, to dużo łatwiejsze okazuje się dotarcie tam poprzez Grenlandię
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński Robert Gardziński
Go Arctic to kolejny program mający wspierać przedsiębiorców wychodzących na nowe lub trudne rynki zagraniczne. O tym, czy i jakie może przynieść firmom korzyści, dyskutowano podczas debaty „Ruszył program Go Arctic. Czy warto tam jechać" zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą".
Program ma pokazać atrakcyjność gospodarczą takich państw, jak: Dania, Finlandia, Islandia, Kanada, Norwegia czy Szwecja. Powinien także wspierać polskich eksporterów oraz inwestorów planujących wejście na te rynki lub rozszerzanie na nich prowadzonej działalności.
Firmy w Polsce przestają traktować AI jako ciekawostkę – wdrażają ją strategicznie, dbając o dane, prywatność i...
Sektor obronny stoi przed historycznym wyzwaniem: musi być zarówno „zielony”, jak i gotowy na wojnę. Unia Europe...
W perspektywie dwóch najbliższych lat bardzo prawdopodobny jest spadek dynamiki realnego PKB poniżej 2 proc. W p...
Rząd „nie ma stanowiska” w sprawie zmiany konstytucji i wpisania minimalnego progu wydatków na obronność. To zdu...
Zarówno Stany Zjednoczone, jak i UE, może uchronić przed recesją tylko wielka racjonalizacja wydatków na sferę n...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas