Reklama

Bycie liderem nie jest najważniejsze

W latach 2008–2015 zyskowność branży piwowarskiej zmalała o blisko o połowę. Dlatego zmieniliśmy nasz model biznesowy. Skupiamy się na warzeniu piwa i budowie marek – mówi z rozmowie z Beatą Drewnowską prezes Grupy Żywiec Guillaume Duverdier.

Publikacja: 19.05.2016 21:00

Bycie liderem nie jest najważniejsze

Foto: materiały prasowe

Jaki był początek 2016 r. na polskim rynku piwa?

Biorąc pod uwagę dane firmy badawczej Nielsen, w?I?kwartale wielkość sprzedaży detalicznej zwiększyła się o?4,1 proc. Nieco mniej, bo o?3,2 proc., zwiększyła się jej wartość.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Nie wysokość, ale jakość. Dlaczego polskie podatki szkodzą gospodarce?
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Dwa lata rządu Tuska. Czas na strategię, euro z Brukseli to za mało
Opinie Ekonomiczne
Gorynia, Hardt, Kośny, Kwarciński, Urbaniec: Ekonomia zamiast polaryzacji
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czy Polska wyjdzie z Unii?
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: Fabryki AI, czyli gdzie i jak powstaje infrastruktura sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama