Reklama
Rozwiń
Reklama

Doskonały konsument 50+

Konsumenci w wieku powyżej 50 lat okazują się równie atrakcyjni jak młodsze grupy. Do grona osób dojrzałych dołączają bowiem kolejne roczniki osób lepiej wykształconych, wciąż aktywnych zawodowo, zamożniejszych i czujących się młodo, przynajmniej duchem.

Aktualizacja: 27.09.2016 22:24 Publikacja: 27.09.2016 22:17

Anna Cieślak-Wróblewska

Anna Cieślak-Wróblewska

Foto: Fotorzepa/Ryszard Waniek

Dzisiejsi 50- czy 60-latkowie w czasie przełomu w 1989 r. mieli przecież 25–35 lat. Przez ostatnie ćwierćwiecze budowali swoje zawodowe kariery w nowych czasach, starając się sprostać nowym wymaganiom. Po swoich 50. urodzinach nie mają raczej poczucia, że przekraczają jakąś magiczną granicę, za którą świat i życie zaczyna się kończyć. Właśnie ze względu na dołączanie nowych roczników z odmiennym bagażem doświadczeń i podejściem do życia grupa 50+ bardzo dynamicznie się zmienia.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama