Reklama
Rozwiń

Doskonały konsument 50+

Konsumenci w wieku powyżej 50 lat okazują się równie atrakcyjni jak młodsze grupy. Do grona osób dojrzałych dołączają bowiem kolejne roczniki osób lepiej wykształconych, wciąż aktywnych zawodowo, zamożniejszych i czujących się młodo, przynajmniej duchem.

Aktualizacja: 27.09.2016 22:24 Publikacja: 27.09.2016 22:17

Anna Cieślak-Wróblewska

Anna Cieślak-Wróblewska

Foto: Fotorzepa/Ryszard Waniek

Dzisiejsi 50- czy 60-latkowie w czasie przełomu w 1989 r. mieli przecież 25–35 lat. Przez ostatnie ćwierćwiecze budowali swoje zawodowe kariery w nowych czasach, starając się sprostać nowym wymaganiom. Po swoich 50. urodzinach nie mają raczej poczucia, że przekraczają jakąś magiczną granicę, za którą świat i życie zaczyna się kończyć. Właśnie ze względu na dołączanie nowych roczników z odmiennym bagażem doświadczeń i podejściem do życia grupa 50+ bardzo dynamicznie się zmienia.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Czas ucieka. UE musi znaleźć sposób na rosyjskie aktywa
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Ustawa schronowa, czyli tworzenie prawa do poprawy
Opinie Ekonomiczne
Ptak-Iglewska: USA zostawiają w biedzie swoich obywateli. To co mają dla UE?
Opinie Ekonomiczne
Bartłomiej Sawicki: Rachunki za prąd „all inclusive” albo elastyczne taryfy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Pałac Prezydencki domem biesiadnym? Pomysł na biznes pod słynnym żyrandolem