Reklama

Doskonały konsument 50+

Konsumenci w wieku powyżej 50 lat okazują się równie atrakcyjni jak młodsze grupy. Do grona osób dojrzałych dołączają bowiem kolejne roczniki osób lepiej wykształconych, wciąż aktywnych zawodowo, zamożniejszych i czujących się młodo, przynajmniej duchem.

Aktualizacja: 27.09.2016 22:24 Publikacja: 27.09.2016 22:17

Anna Cieślak-Wróblewska

Anna Cieślak-Wróblewska

Foto: Fotorzepa/Ryszard Waniek

Dzisiejsi 50- czy 60-latkowie w czasie przełomu w 1989 r. mieli przecież 25–35 lat. Przez ostatnie ćwierćwiecze budowali swoje zawodowe kariery w nowych czasach, starając się sprostać nowym wymaganiom. Po swoich 50. urodzinach nie mają raczej poczucia, że przekraczają jakąś magiczną granicę, za którą świat i życie zaczyna się kończyć. Właśnie ze względu na dołączanie nowych roczników z odmiennym bagażem doświadczeń i podejściem do życia grupa 50+ bardzo dynamicznie się zmienia.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz:: Kupujemy okręty, czyli gospodarka, głupcze!
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Nie wysokość, ale jakość. Dlaczego polskie podatki szkodzą gospodarce?
Opinie Ekonomiczne
Strategia, która COŚ zmienia
Opinie Ekonomiczne
Kiedy w końcu na emeryturę? Miejsce pracy decyduje za nas
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wyścig Rosji z czasem
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama