Reklama

Doskonały konsument 50+

Konsumenci w wieku powyżej 50 lat okazują się równie atrakcyjni jak młodsze grupy. Do grona osób dojrzałych dołączają bowiem kolejne roczniki osób lepiej wykształconych, wciąż aktywnych zawodowo, zamożniejszych i czujących się młodo, przynajmniej duchem.

Aktualizacja: 27.09.2016 22:24 Publikacja: 27.09.2016 22:17

Anna Cieślak-Wróblewska

Anna Cieślak-Wróblewska

Foto: Fotorzepa/Ryszard Waniek

Dzisiejsi 50- czy 60-latkowie w czasie przełomu w 1989 r. mieli przecież 25–35 lat. Przez ostatnie ćwierćwiecze budowali swoje zawodowe kariery w nowych czasach, starając się sprostać nowym wymaganiom. Po swoich 50. urodzinach nie mają raczej poczucia, że przekraczają jakąś magiczną granicę, za którą świat i życie zaczyna się kończyć. Właśnie ze względu na dołączanie nowych roczników z odmiennym bagażem doświadczeń i podejściem do życia grupa 50+ bardzo dynamicznie się zmienia.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Pierwsza wiceprezes BGK: Nowy potencjał emisji obligacji
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Katastrofa na razie odwołana
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj ludzi dawniej szczęśliwych
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Reklama
Reklama