Maria Campos: Mobilność to nasz priorytet

Nie wystarcza już tylko zapewnienie bezpiecznego, łatwego i szybkiego codziennego korzystania z banku – mówi Maria Campos, członkini zarządu Banku Millennium.

Publikacja: 30.01.2017 18:32

Maria Campos: Mobilność to nasz priorytet

Foto: Fotorzepa/Piotr Waniorek

Rz: Kiedy bank będzie rozpoznawał twarz klienta?

Pracujemy nad tym (śmiech). Mówi pan o rzeczy poważnej, o korzystaniu z nowych technologii, zwłaszcza z osiągnięć biometrii, dla zapewnienia klientom większego bezpieczeństwa i wygody. Rozpoznawanie odcisków palców jest już powszechne, cyfryzacja banków oznacza jednak częstsze cyfrowe interakcje z klientem, wymagające nowych rozwiązań m.in. w zakresie bezpieczeństwa.

Pozostało 95% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację