Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.01.2017 18:32 Publikacja: 30.01.2017 18:32
Foto: Fotorzepa/Piotr Waniorek
Rz: Kiedy bank będzie rozpoznawał twarz klienta?
Pracujemy nad tym (śmiech). Mówi pan o rzeczy poważnej, o korzystaniu z nowych technologii, zwłaszcza z osiągnięć biometrii, dla zapewnienia klientom większego bezpieczeństwa i wygody. Rozpoznawanie odcisków palców jest już powszechne, cyfryzacja banków oznacza jednak częstsze cyfrowe interakcje z klientem, wymagające nowych rozwiązań m.in. w zakresie bezpieczeństwa.
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Hasło „suwerenność technologiczna” musi w Europie stać się ciałem. I to szybko. Do zagrożeń związanych z potężną...
Wzrost łączności lotniczej o 10 proc. przekłada się na dodatkowe 0,5 proc. wzrostu PKB na mieszkańca. Mówiąc pro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas