Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.03.2017 06:41 Publikacja: 16.03.2017 21:13
Paweł Surówka
Foto: Rzeczpospolita, Piotr Guzik
Rz: PZU Życie zwiększyło rentowność, mimo że rynek ubezpieczeń życiowych się kurczy. Jak udało się to osiągnąć?
Rentowność mnie bardzo cieszy przede wszystkim dlatego, że jednocześnie zwiększyła się składka. Nie jest to zatem rentowność, która zostałaby opłacona tym, że poświęciliśmy klientów. A jednocześnie wzrost liczby klientów nie jest spowodowany tym, że pogorszyła się rentowność. Udało nam się osiągnąć jedno i drugie. Zawdzięczamy to konsekwentnej realizacji strategii, którą ogłosiliśmy w połowie ubiegłego roku. Mówiła ona, że ubezpieczenie grupowe i kontynuowane, nasz bazowy produkt, w którym ubezpieczamy ponad 12 mln klientów, jest źródłem rentowności, ale powinien on również w większej mierze być także platformą do zacieśniania współpracy z klientem.
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Hasło „suwerenność technologiczna” musi w Europie stać się ciałem. I to szybko. Do zagrożeń związanych z potężną...
Wzrost łączności lotniczej o 10 proc. przekłada się na dodatkowe 0,5 proc. wzrostu PKB na mieszkańca. Mówiąc pro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas