Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.05.2017 21:11 Publikacja: 25.05.2017 21:11
Alexander Otto
Foto: materiały prasowe
Rz: Żyjemy w czasach internetu, który dla jednych biznesów stwarza olbrzymie okazje, dla innych oznacza wyzwania – np. dla mediów drukowanych, ale także dla handlu. Jaka jest przyszłość centrów handlowych w czasach rozwoju e-commerce?
Na pewno pod wieloma względami jesteśmy w bardzo dynamicznej fazie rozwoju handlu. „Cyfryzacja" sprzedaży doprowadziła już do wielu zmian i dużo jeszcze przed nami. Uważam jednak, że centra handlowe mają przed sobą dobrą przyszłość, o ile będą się dostosowywać do wyzwań, adaptować do tego, co niesie ze sobą epoka cyfrowa. Przede wszystkim centra muszą być atrakcyjnymi miejscami, w których ludzie będą chcieli spędzać czas.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W świecie ekonomii szerzą się dziś nowe trendy i zjawiska, które wydają się iść wbrew całej dotychczasowej wiedz...
Jeśli nie zachowamy konkurencji między dostawcami sprzętu wojskowego, to systemy, które kupimy, nie będą najleps...
Zwiększanie liczby samolotów w dzierżawie finansowej i przejmowanie ich na własność, po spłaceniu rat, jest kluc...
Polska gospodarka pędzi, ale bez kierowcy. Rząd wciąż nie ma planu, ministrowie grają tylko na siebie, a przedsi...
Państwo w polityce przemysłowej powinno dbać o silną konkurencję dokonującą kreatywnej destrukcji, a nie sztuczn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas