Reklama
Rozwiń
Reklama

Celujemy w miliard złotych zebranej z rynku składki

Link4 jest dziś trzecią marką ubezpieczeniową w Polsce pod względem jej siły - mówi Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w Link4.

Publikacja: 09.10.2017 20:41

Celujemy w miliard złotych zebranej z rynku składki

Foto: materiały prasowe

Rz: W jaki sposób dobiera pani kanały komunikacji sprzedażowej? Link4 słynie z charakterystycznych spotów reklamowych.

Patrycja Kotecka: W dobie mediów elektronicznych, a także dużej liczby różnych programów telewizyjnych i radiowych, prasy oraz outdooru mamy coraz więcej narzędzi do komunikacji marketingowej. Właśnie ta różnorodność jest kluczem do sukcesu. Prowadząc nowoczesny marketing, trzeba umiejętnie wykorzystywać potencjał w łączeniu kampanii we wszystkich tych kanałach. Przy wielkim zalewie przeróżnych informacji, które zewsząd trafiają do odbiorcy, jesteśmy w stanie się przebić tylko crossmediową kampanią, czyli łączącą kilka sposobów komunikacji.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Tajwan puka do drzwi Interpolu
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama